anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z ustawieniem H50

profile.country.pl_PL.title
Piotr.
Początkujący

Problem z ustawieniem H50

To moj pierwszy aparat cyfrowy i nie ukrywam, ze jestem laikiem jezeli chodzi o robienie zdjec. Mam taki problem- gdy robie zdjecia na wzswietlaczu pokazuje mi sie ramka, pozniej zmienia kolor na zielony. Tylko ze raz jest to jedna dosc duza ramka (i tak bym chcial), a nieraz robi sie kilka mniejszych ramek. Moze ktos mi powie jak zmienic aby zawsze byla jedna ramka. Pozdrawiam

4 ODPOW. 4
oldguest
Początkujący

Jak rozumiem chodzi o ramkę która pokazuję gdzie aparat ustawił ostrość. Taka duża ramka z tego co pamiętam wyświetla się wtedy kiedy jest mało światła, a małe jak jest dużo światła ale dość dawno nie robiłem zdjęć tym aparatem. W każdym bądź razie nie ma to wpływu na zrobienie zdjęcia. Można też wymusić w aparacie czy ma ustawiać focus w całej ramce albo na srodku.

profile.country.pl_PL.title
Piotr.
Początkujący

Właściwie mi to za bardzo nie przeszkadza ale żonie tak i dlatego chciałbym to zmienić. Tylko czy to jest w ogóle możliwe gdy się korzysta głównie z automatycznych ustawień. Pozdrawiam

Crash-----
Początkujący

Witam!

Polecam przeczytać instrukcję jest tam wszyściutko ładnie wyjaśnione.
Podpowiem że chodzi o obszar autofokusu (wielopunktowy, centralno-ważony, punktowy, punktowy z wyborem czujnika).
Na zielono jest zaznaczony obiekt do którego aparat dobrał ostrość.
Ja między innymi też posiadam H50 i jest to aparat dla amatorów fotografów, a nie dla kompletnych laików.
Jak nie wiesz do czego to służy to rób zdjęcia na auto (zielony aparacik na pokrętle).

pozdrawiam!

profile.country.pl_PL.title
Piotr.
Początkujący