anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ustawienie aparatu DSC-HX400V

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
martinet51
Poszukiwacz

Ustawienie aparatu DSC-HX400V

W jaki sposób ustawić aparat fotograficzny, aby mieć możliwość wydrukowania z pliku zdjęcie duże o dobrej jakości w formacie 20x30 cm lub 25x38 cm - czy w ogóle jest taka możliwość? Posiadam aparat DSC-HX400V (Przetwornik obrazu CMOS Exmor R typu 1/2,3; 20,4 MP). Albo jaki największy format można uzyskać. Jestem początkującym użytkownikiem.
Pozdrawiam
Jerzy

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Mar_Jan
Doradca

Zaskoczyłeś mnie trochę swoim pytaniem o menu, bo spodziewałem się więcej samodzielności. Otóż Twój aparat posiada bogatą listę rozdzielczości zdjęć. Oto zrzut ekranu z opisu aparatu na stronie Sony:HX400V rozdzielczość zdjęć.JPG

Natomiast w instrukcji tego modelu jest lista opcji. Załączam zrzut ekranu fragmentu 20 strony instrukcji (w pdf) części po polsku (280 strona instrukcji) , którą znalazłem na stronie Sony. Ciebie interesują te trzy pierwsze pozycje na tej liście. Poprzeglądaj sobie wszystko, ale już później, bo Ci się pomiesza, gdzie, co jest, 

HX400V opcje menu.JPG

 

Przycisk do wywoływania menu znajduje się z tyłu aparatu, na dole obok wyświetlacza. To już chyba wiesz. Zazwyczaj po wywołaniu menu na wyświetlaczu ukazuje się szereg zakładek, a każda ma po kilka stron oznaczonych numerami.

Nie miałem Twojego modelu w rękach, ale z mojego doświadczenia z kilkoma innymi modelami aparatów Sony wiem, że zakładka z ustawieniami, których szukasz, znajduje się jako pierwsza z lewej strony (patrząc na górną linię z zakładkami), i najpradopodobniej poszukiwane opcje będą na stronie nr 1 tej zakładki. To już jest pewien zwyczaj, że taki bywa układ opcji i nie przypuszczam, aby konstruktor to radykalnie zmienił. 

Powodzenia.