- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zgubiłem płytę do dsc-h50
witam
zgubiłem płytę do mojego dsc-h50. proszę o pomoc gdzie mógłbym ściągnąć zawartość oryginalnego cd-roma? może być w dowolnym obrazie (ISO, MDS) bądź same aplikacjacje chodzi mi o pmb, music transfer oraz dokładną instrukcję. za pomoc bardzo dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ach ta leniwość
proszę
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kris napisał(a):
ach ta leniwość
dokładnie, szukać się nie chce
a wystarczy zacząć od strony producenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzieki za odpowiedz, ale ja juz bylem na tej stronie i bardzo chcialo mi sie szukac.pozatym ja zawsze najpierw szukam, googluje, a potem sie rejestruje i wołam o help:) tam są jedynie dostepne aktualizacje do pmb. Tak zresztą napisali. najpierw trzeba miec zainstalowany program główny pmb z płyty instalacyjnej żeby dokonac upgradu zamieszczonego na tej stronie do tych wersji. pozatym nie ma tam music transfer. wiec ponawiam pytanie z pierwszego postu. byc moze byłby ktoś tak miły i zrobił mi iso płytki i wrzucił na jakiegos rapida, albo maila w czesciach rara, bardzo prosze o pomoc
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wysłałem zapytanie do sony co zrobić w tym wypadku. Dostałem szybką odpowiedź typu kup w sklepie takim a takim. Troszkę to nie poważne ze strony sony, przypominam że jestem zarejestrowanym użytkownikiem legalnego aparatu i już raz to oprogramowanie kupiłem. Zaczynam bać się o gwarancję, czy też powiedzą jak sie zepsuje kup nowy aparat? Przecież każdemu może zdarzyć się zgubienie bądź uszkodzenie nośnika który nie jest wieczny. Być może moderator albo ktoś kompetentny i znający temat a nie jak poprzednicy , odpowie mi na pytanie dlaczego muszę ponownie kupić oprogramowanie? i co daje użytkownikowi rejestracja posiadanego sprzętu? chyba nic. jestem zawiedziony obsługą centrum sony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
domon napisał(a):
Troszkę to nie poważne ze strony sony, przypominam że jestem zarejestrowanym użytkownikiem legalnego aparatu i już raz to oprogramowanie kupiłem.
Ale zgubiłeś, jak byś zgubił aparat to też byś poszedł po drugi i powiedział że już jeden kupiłeś i chcesz nowy?! :smileyhappy:
Po za tym na grzyba ci to oprogramowanie, przecież tam nic przydatnego nie ma?!
domon napisał(a):
Zaczynam bać się o gwarancję, czy też powiedzą jak się zepsuje kup nowy aparat?
Na gwarancji to naprawią ale naprawy pogwarancyjne są tak absurdalnie drogie że często przewyższają koszt sprzętu :smileyhappy: Przecież to sony.
domon napisał(a):
Przecież każdemu może zdarzyć się zgubienie bądź uszkodzenie nośnika który nie jest wieczny.
No niestety za gapiostwo trzeba płacić tym bardziej że wszystkim firmom jest to na rękę.
Na wyciągniecie kasy od klienta każdy sposób jest dobry.
domon napisał(a):
co daje użytkownikowi rejestracja posiadanego sprzętu? chyba nic. jestem zawiedziony obsługą centrum sony
Nic nie daje, służy to po to aby ci przysyłać spam na maila
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
soft to nie sprzęt, soft jest wirtualny i to kupuje, a nie płytę cd wartą 10 groszy. więc sony powinno dbać o klienta i dać możliwość swoim legalnym zarejestrowanym użytkownikom pomoc w takiej sprawie. Skoro nie stać ich na taki gest świadczy to jedynie o polityce firmy i poszanowaniu klienta, który jest w zasadzie tylko dla nich cennym klientem w momencie zakupu. I odbiorcą ich spamu. później to kup se pan znowu. Więcej nie kupię sprzętu Sony, bo zawiodłem się na podejściu do mnie jako ich stałego klienta. Nigdy nie korzystałem z żadnej pomocy od Sony bo nie zdarzył mi się żaden inny przypadek. Nie będę się tłumaczył po co mi soft z tej płyty, skoro potrzebuje to ja wiem najlepiej po co mi on jest potrzebny i sam oceniam czy jest coś wart czy nie. Nie ma co debatować. Jeżeli nie ma tutaj użytkowników którzy oprócz mądrzenia się i pouczania innych -patrz posty wyżej- (a raczej pojęcia nie mają o czym piszą) nie chcą mi pomóc to jestem zmuszony do skorzystania z całkowicie pirackiej formy zdobycia i używania oprogramowania. Cóż sama firma sobie jest winna. chciałbym tylko ostrzec innych użytkowników sprzętu Sony żeby korzystali ze sprzętu szybko póki gwarancja trwa i sprzedali przed jej upływem bo raczej nikt im sprzętu w normalnej cenie nie naprawi , chyba że pan Kazio z serwisu - wniosek? nie warto kupować sony mimo że mój aparat działa b.dobrze....ale jak jeszcze długo i co potem? kup se pan nowy. dziekuję za cenne uwagi jakie tu przeczytałem i pomoc jakiej doświadczyłem.