annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Met de Sony WH-1000XM4 naar Samsung tv TU8000 luisteren: welke audio transmitter?

profile.country.BE.title
Maaike91
Nieuw

Met de Sony WH-1000XM4 naar Samsung tv TU8000 luisteren: welke audio transmitter?

Dag iedereen, 

 

Ik heb sinds kort een Sony WH-1000XM4. Ik ben er een grote fan van, ware het niet dat ik grote problemen heb om ermee naar m'n TV te luisteren. Ik slaag er in hem te verbinden met bluetooth, maar na 5 à 10 minuten treedt er steeds geluidsvertraging op, waarbij het beeld eerst komt en het geluid significant achter komt. Erg vervelend. 

 

Ik heb dit proberen oplossen door een audiotransmitter te kopen, die me hopelijk van die vertraging zou afhelpen: https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-audio-transmitter-bluetooth-audio-receiver-aptx-hd-2in1-low-laten.... Maar hoewel ik de transmitter en de koptelefoon op elkaar kan aansluiten via bluetooth, kom er op die manier geen geluid door naar m'n koptelefoon. 

Weet iemand wat ik nu zou moeten doen? Voor mij is het erg belangrijk dat ik m'n Sony kan aansluiten op de TV. 

Groeten,

Maaike

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Dag Maaike,

 

Kijk even hier, misschien kan je met hulp van de uitleg je problemen oplossen.

Heb je de Sony headphones app al geïnstalleerd? Dat wil ook nog wel eens helpen.

 

Algemene tip voor Bluetooth problemen: Reset en stel alles opnieuw in.

 

PS Laat in eerste instantie de audio transmitter even achterwege, kijken of je het met een nieuwe Bluetooth setup kan herstellen.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Bluetooth heeft helaas altijd een vertraging. Vaak wordt dit gecompenseerd via software zodat het minder merkbaar is. 

profile.country.NL.title
Rd1982
Nieuw

Ik heb exact hetzelfde probleem. Heel vervelend heb nog geen werkende oplossing gevonden. Jij wel?