annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nummers worden niet afgespeeld op sony walkman

profile.country.NL.title
Belinda
Nieuw

Nummers worden niet afgespeeld op sony walkman

Ik heb heel vaak dat een nummer word afgespeeld op mijn walkman maar dat het na een tijdje stopt met de mededeling: "cannot play file format is not supported". En gaat over naar het volgende nummer, meestal van hetzelfde album wat gek genoeg wel "supported" word. Het wil weleens helpen om het nummer opnieuw vanaf de computer op mijn walkman te zetten, maar ik heb zoveel muziek er op staan en inmiddels zoveel nummers die niet afgespeeld worden dat ik er een dagtaak aan zou hebben om alles opnieuw te doen. Volgens mij is het gekomen na een update. Iemand anders hetzelfde probleem? 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Niemand heeft hier een glazenbol ter beschikking, het zou gemakkelijker zijn om je te helpen als je het type nummer van de Sony Walkman met ons wil delen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Belinda
Nieuw

Het type nummer is NW-A45.  Ik gebruik  Music Center for PC om de muziek op mijn walkman te zetten en na een update gaat dat al moeizaam (ik moet na elk liedje dat ik naar de walkman stuur het programma afsluiten, weer opstarten voordat ik het volgende liedje op de walkman kan zetten) maar liedjes die ik voorheen zonder probleem kon afspelen worden nu na een minuut gestopt. Ik denk dus dat het aan de update van het programma ligt. Maar ondanks vragen aan Sony krijg ik geen antwoord op mijn vraag. Misschien word de NW-A45 niet meer ondersteund. Net als bij de ipod van Apple

profile.country.NL.title
Belinda
Nieuw

Nog steeds hetzelfde probleem ook na nieuwe update. Niemand schijnt een oplossing te weten zelfs Sony zelf niet. Ik kan de sony walkman dan ook niet aanraden om te kopen.