annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony ht-a7000

profile.country.NL.title
Butcher225
Ontdekker

Sony ht-a7000

Hi Allemaal, 

 

Ik heb sinds een paar maanden de Sony ht a7000 soundbar. Sinds de laatste update heeft mijn soundbar problemen, opeens valt het beeld weg en staat er op de soundbar "hello". Dit begint steeds vaker te worden. Ik heb inmiddels al een reset gedaan, dat leek eventjes te werken, helaas beginnen de problemen toch weer te komen. Heeft iemand suggesties hiervoor?

 

Bedankt alvast

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

En is het de oplossing?

 

Zoja, bedankt voor de oplossing te delen met ons.

Al is het het volgende wereldwijde HDMI probleem wat na een update kan voorkomen tussen verschillende merken

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

(e)ARC wordt verkocht als een standaard. In basis is dat ook zo. Zij het niet dat fabrikanten extra (eigen) functionaliteit proberen te proppen in (e)ARC. En dit zorgt helaas te vaak voor compatibiliteit problemen tussen apparaten (zelfde fabrikant) en tussen fabrikanten. 

 

Gaat er ooit een oplossing komen? Ben bang van niet. Hiervoor zullen fabrikanten duidelijke afspraken moeten gaan maken over de standaard etc... 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Butcher225
Ontdekker

Het is helaas niet de oplossing.

 

Ik ga een repair case openen bij Sony, hopende dat ze het repareren of een nieuwe soundbar geven.

 

Zodra ik de soundbar terug heb geef ik weer een update. 

 

Bedankt voor het mee denken. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom een repair case, je meld zelf dat het probleem is ontstaan na de update van de LG TV?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Butcher225
Ontdekker

Omdat ik de soundbar ook wat branderig vind ruiken. Was eigenlijk al vanaf het begin dat ik het ontvangen had. 

profile.country.NL.title
Butcher225
Ontdekker

Het lijkt erop dat het issue verdwenen is. Ik heb de Bluetooth op de soundbar uitgeschakeld, arc veranderd naar earc. Nu lijkt alles goed te gaan. Fingers crossed! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Stond de BlueTooth mode in ontvangen of zenden?

Had je een apparaat gekoppeld via BlueTooth?

 

Hier wordt de BlueTooth stream gebruikt om vanaf de laptop Radio 10 in het weekend te streamen naar de A7000.

De BlueTooth wordt uitgezet (geen blauw lampje aan in het display) als de stream vanaf de laptop niet wordt gebruikt.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Butcher225
Ontdekker

Ik heb geen idee waar de Bluetooth meer op stond. Enige wat ik weet is dat sinds ik de Bluetooth uitgezet heb, dat het normaal lijkt te werken.

 

Al lees ik ook erg veel over de laatste update van LG. Ik wacht nog even met de repair case tot er een volgende update uitkomt. 

 

Ben blij als dit klaar is, kost best wat tijd om uit te vogelen. 

profile.country.NL.title
Butcher225
Ontdekker

Het probleem lijkt hem te zitten in de ziggo mediabox. Sinds ik daar de instelling van (mediabox inschakelen, alles inschakelen tv+soundbar) op off gezet heb, samen met de eco modus. Lijkt het probleem helemaal verdwenen te zijn.

 

Alles draait nu 2 dagen perfect, ook geen uitval meer tijdens het gamen bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd hoe het gaat als ik de bluetooth aanzet. Fingers crossed dat het nu helemaal weg blijft.