annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Welke type koptelefoon?

OPGELOST
profile.country.NL.title
jerecho
Nieuw

Welke type koptelefoon?

Heb vroeger een Sony draadloze koptelefoon gehad. In een woord geweldig, maar ging m.i. relatief snel stuk. Daarna overgestapt naar een koptelefoon van Sensheiser. Deze bevalt niet, want het geluid valt weg bij het verlaten van de etage, waar de koptelefoon primair is aangesloten op de computer. Dat was bij mijn vorige Sony niet het geval. Dus wil terug naar een SONY product in de hoop, dat ik mobiel kan zijn in en rond mijn huis met de koptelefoon en dat de verbinding niet wegvalt. Wie heeft ervaring met een bepaald model en / of heeft een goed advies t.a.v. een bepaald type van SONY. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik heb een MDR-ZX770BN en een WH-1000X M3 en ben zielsgelukkig met de laatste.

Ik denk dat je met de M3 een koopje hebt.

Wát een geluid en wát een noise canceling!

 

O ja, BT is geen probleem in en om huis. Gebruik wel de app om alles naar je eigen wensen in te stellen.

 

(let op: de M3 is niet geschikt voor videovergaderen, soms lukt het wel met de verbinding met de computer en soms niet)

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zou dat niet kunnen liggen aan het BlueTooth signaal en de plaats van de PC dat je nu geen etage lager het BlueTooth signaal niet meer wordt ontvangen?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jerecho
Nieuw

Dank voor je bericht, maar het is geen bluetooth koptelefoon.

Het dockingstation van de koptelefoon is direct verbonden met de computer. De draadloze koptelefoon werkt volgens mij met radiosignalen.

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik heb een MDR-ZX770BN en een WH-1000X M3 en ben zielsgelukkig met de laatste.

Ik denk dat je met de M3 een koopje hebt.

Wát een geluid en wát een noise canceling!

 

O ja, BT is geen probleem in en om huis. Gebruik wel de app om alles naar je eigen wensen in te stellen.

 

(let op: de M3 is niet geschikt voor videovergaderen, soms lukt het wel met de verbinding met de computer en soms niet)

 

profile.country.NL.title
jerecho
Nieuw

Dank je wel Strampke. Ik ga het uitproberen.