annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hulp nodig bij het instellen van de FDR-Ax33

profile.country.NL.title
TomTom1298
Ontdekker

Hulp nodig bij het instellen van de FDR-Ax33

Beste.


Ik heb een SanDisk Extreme Plus SDXC UHS-I 128gb SD-Kaart met de snelheid tot 150mb/s.
Nou probeer ik het een en ander in te stellen op mijn camera, maar het lukt me niet om bijvoorbeeld via Beeldkwalireit/Formaat > Opnamefunctie in te stellen op welke Bit-snelheid? Ik heb hem nu op 'Hoogste Kwaliteit' (AVCHD 24M (FX)) . Maar, welke Bit-Snelheid is dit? Als ik voor XAVC S HD ga dan kan ik dit wel wijzigen, maar naar maximaal 50-Bits en 50P gaan. . En volgens mij kon de camera de 100-Bit aantikken, of niet soms? 



Ook kan ik via AVCHD bij 'Beeldformaat' aleen kiezen voor S (2,1m) en M (10m.3) en voor de rest geen andere keuzes? 



En, hoe zet ik Night-Vision aan? :O. 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
TomTom1298
Ontdekker

Overigens, Bij opnamefuncties kan ik maar 4 van de 5 selecteren, terwijl ik op YouTube regelmatig video's zie waarbij alle 5 beschikbaar zijn? Mijn keuzes: Film - Foto - Vloeiend langzaam opnemen - Golfopname. (Hogesnelheidsopname is niet beschikbaar... Why?) 

En, ik heb de iOS PlayMemories app om te verbinden met de camera. En als ik via mijn IPhone's instellingen verbind met het Wi-Fi Netwerk van de camera, dan doet de app niks? 

P.S. Het is wel slecht dat ik op dit forum mijn originele bericht niet kan aanpassen...?