annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar kun je het krijgen

profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

Waar kun je het krijgen

Waar kun je echte informatie krijgen en uitleg over de verschillende professionele Camcorders als de PXW-Z280 ...PXW- FS7M2 enz. Ze vasthouden uitproberen. inclusief de nodige toebehoren. In de winkels waar ik kom hebben ze dergelijke niet op voorraad laat staan dat ze weten hoe hij werkt.
Tags (1)
12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Jan-Glas 

 

we zijn twee weken verder, af en toe ga ik eens door topics waaraan ik een bijdrage heb geleverd.

Ik zou het fijn, respectvol en waardevol vinden om je reactie te lezen, zodat we er mogelijk allemaal wat beter, slimmer of gewoon gelukkiger van worden.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

De stand van zaken. Op dit moment zijn er 3 merken in de race. Sony, Panasonic en JVC. één van deze heeft me zeer uitgebreid geïnformeerd me een en ander laten zien en we gaan samen 'n tweetal klanten bezoeken die professioneel (dagelijks) mee werken, documentaires maken ook bijvoorbeeld voor regionale TV zenders. Daarbij komt niet alleen de camera aan bod maar ook alle bij apparatuur om uiteindelijk de film te bewerken. De andere (niet Sony) komt volgende maand op mijn kantoor voor uitleg. Ok ik weet ook inmiddels dat ik niet voor 20.000 euro klaar ben maar een veelvoud moet gaan uitgeven wat ik op zich geen probleem vindt. Met Sony ben ik nog niet verder helaas want heb een berg aan Sony spullen dus zou leuk zijn daar ook verder mee te komen. Via winkels en dergelijke blijft een moeilijke.
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Jan, 

 

Zou je mij jouw contactgegevens (tel nummer/e-mail) kunnen doorsturen in een privébericht? Mijn collega wil graag contact met u opnemen over de mogelijkheden.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi