annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ATTENTION TO SONY-MANAGERS

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Profoundsurface
Bezoeker

ATTENTION TO SONY-MANAGERS

Zojuist op sony.nl geregistreerd (DSC-HX9V), veel vragen incompleet en helft vragen in het DEENS!!

Kan geen fatsoenlijk mailadres van Sony vinden, daarom opmerking hier maar weergegeven(na het doorploegen om "tot de community" te kunnengeraken)

Groet,

P

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Beste hr/mevr Profoundsurface,

Allereerst van harte welkom op het Nederlandse Sony Forum.

Met betrekking tot uw klacht wil ik graag het volgende met u delen.

De DSC-HX9v is een nieuwe camera binnen de productijn, hierdoor kan het mogelijk zijn dat niet alle

informatie op de support website nog niet up-to-date is, bij deze heb ik uw klacht dan ook direct

doorgegeven aan de afdeling welke de support website beheert.

Ik hoop dat via deze weg de informatie zo spoedig mogelijk ook in het Nederlands toegankelijk is.

Voor contact met de Sony Customer Information Centre kunt u het beste telefonisch contact opnemen

met het volgende telefoonnummer:

020-6581888

Tevens is het mogelijk om via email contact op te nemen met de Sony CIC via de volgende weg:

Via sony.nl kunt u bovenaan de pagina Garantie en Ondersteuning selecteren, vervolgens selecteerd

u Contact opnemen met Sony Support.

Vervolgens krijgt u de optie om via de webpagina een email op te maken en te vesturen naar onze support

afdeling welke zo spoedig mogelijk uw vraag zullen beantwoorden.

Ik hoop met deze informatie u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Beste hr/mevr Profoundsurface,

Allereerst van harte welkom op het Nederlandse Sony Forum.

Met betrekking tot uw klacht wil ik graag het volgende met u delen.

De DSC-HX9v is een nieuwe camera binnen de productijn, hierdoor kan het mogelijk zijn dat niet alle

informatie op de support website nog niet up-to-date is, bij deze heb ik uw klacht dan ook direct

doorgegeven aan de afdeling welke de support website beheert.

Ik hoop dat via deze weg de informatie zo spoedig mogelijk ook in het Nederlands toegankelijk is.

Voor contact met de Sony Customer Information Centre kunt u het beste telefonisch contact opnemen

met het volgende telefoonnummer:

020-6581888

Tevens is het mogelijk om via email contact op te nemen met de Sony CIC via de volgende weg:

Via sony.nl kunt u bovenaan de pagina Garantie en Ondersteuning selecteren, vervolgens selecteerd

u Contact opnemen met Sony Support.

Vervolgens krijgt u de optie om via de webpagina een email op te maken en te vesturen naar onze support

afdeling welke zo spoedig mogelijk uw vraag zullen beantwoorden.

Ik hoop met deze informatie u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
FrankL68
Bezoeker

Ik heb mezelf 10 augustus geregistreerd en ook ik kwam dezelfde problemen tegen. De helft is in het Skandinavisch.

Hopelijk gaan ze beter om met firmware updates, want daar zit ik met smart op te wachten voor mijn gloednieuwe HX9V, die qua fotokwaliteit (compressie) net zo goed is als mijn 3 megapixel Canon!!!!

profile.country.nl_BE.title
jvdk151
Nieuw

Ik geef u volkomen gelijk. Ook ik heb een gelijkaardige ervaring. Ik heb dit omzeild door de tekst te kopiëren en te heropenen in een oline vertaler.

profile.country.nl_NL.title
SA_koremans
Bezoeker

Ik ga mijn toestel terugbrengen naar de winkel waar ik het twee dagen terug kocht!

voor de anderstaligen:

Foto kwaliteit van de DSC-HX9V is gewoon te slecht voor woorden

Image quality of the DSC-HX9V is far below standard

Bild qualität ist unglaublich schlecht von dieser DSC-HX9V

Les images de l'DSC-HX9V sommes trop mauvaises! Vraiment encroyable.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Dit is echt onzin, ik heb de HX9V al een half jaar en hij maakt perfecte foto's, dus ik denk dat of je instellingen niet goed staan of dat er met jou camera iets niet goed is.

Dus ik zou eerst eens in de winkel vragen of je de instellingen wel goed hebt staan of dat ze 'm ruilen voor een nieuwe HX9V.

Ik ben juist uiterst tevreden met deze camera omdat hij prachtige foto's en filmpjes maakt :heart_eyes:


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________