annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

(draadloze) Afstandsbediening voor de Sony CyberShot DSC-HX1?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
melvindeboer
Bezoeker

(draadloze) Afstandsbediening voor de Sony CyberShot DSC-HX1?

Goeiedag allemaal,

Om maar met de deur in huis te vallen heb ik een vraag voor jullie.

Ik wil me graag de Sony Cybershot DSC-HX1 aanschaffen maar is hier een (draadloze) afstandsbediening voor leverbaar?

Ik zal me situatie effe kort uitleggen:

Ik ben fanatiek visser/ natuurliefhebber en wil graag daarom deze camera daarvoor aanschaffen.

Het zal dus vooral gaan om vangstfoto`s en natuurfoto`s + de gebruikelijke huis en tuin foto`s.

Na de vele goede reviews en recencies is me oog dus gevallen op deze camera die ook goed in me budget valt.

Omdat ik vaak alleen ga vissen en er een beetje ziek van ben om altijd de zelfontspanner te gebruiken op me huidige camera waardoor vaak me camera dus foto`s maakt wanneer ik `er nog niet klaar voor ben` wil ik  graag ene met een afstandsbediening met kabel (max 3 meter) of een draadloze afstandsbediening.

Er hoeven geen `fancy`functies op de afstandsbediening te zitten behalve natuurlijk het afdrukken zelf.

Als er geen leverbaar zouden zijn voor de cybershot , zou iemand me dan kunnen vertellen hoe de zelfontspannerfuncties zijn op de cybershot DSC-HX1? Ik kan er niet echt iets op de website over vinden.

Is het alleen b.v. mogelijk om na de initiele wacht-tijd 1 enkele foto te maken of meerdere foto`s met een bv 3 seconden interval?

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Alvast bedankt voor jullie tijd en alle info is welkom.

Mvg Melvin de Boer

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Melvin,

Als ik op de website kijk:

http://www.sony.nl/product/dsc-h-series/dsc-hx1#pageType=SpecialAccessories

Zie ik er geen draadloze afstandsbediening bij staan en in de handleiding word ook niks aangegeven over de draadloze afstandsbediening.

Dus ik denk dat deze voor de HX1 niet aanwezig is..

Ik wens je wel veel succes met je hobby :slight_smile:

Greetz, Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Melvin,

Als ik op de website kijk:

http://www.sony.nl/product/dsc-h-series/dsc-hx1#pageType=SpecialAccessories

Zie ik er geen draadloze afstandsbediening bij staan en in de handleiding word ook niks aangegeven over de draadloze afstandsbediening.

Dus ik denk dat deze voor de HX1 niet aanwezig is..

Ik wens je wel veel succes met je hobby :slight_smile:

Greetz, Ghost