annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DSC-W630. Software update lukt niet

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Vogelvry
Bezoeker

DSC-W630. Software update lukt niet

Hallo.

Ik probeer om de software van de camer DSC-W630 te updaten van versie 1 naar versie 2.

Beschrijving op intenetpagina gevolgd. Dowloaden->Uitpakken-> bestand in Root van geheugenkaart zetten.

Geheugenkaar in camera en in menu hoofdinstellingen naar versie. Nu geeft mijn camera echter de volgende tekst aan: " Fout 20. Geen software bestand." Het lukt me na diverse pogingen niet omm de software update uit te voeren. kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is of wat ik niet juist uitvoer?

Alvast bedankt.

Rob

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Vogelvry,

Welkom op het Sony Forum!


Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat
iedereen hier iets van kan leren. Indien u een reactie van iemand van Sony
wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen
ze u graag helpen.


De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met
vriendelijke groet,

Tycho
Forum Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Vogelvry,

Welkom op het Sony Forum!


Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat
iedereen hier iets van kan leren. Indien u een reactie van iemand van Sony
wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen
ze u graag helpen.


De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met
vriendelijke groet,

Tycho
Forum Moderator