annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Films van Sony DSC-HX7V bekijken op televisie

OPGELOST
profile.country.NL.title
HuubNellen
Nieuw

Films van Sony DSC-HX7V bekijken op televisie

Ik heb op mijn vakantie in Nieuw Zeeland +/- 220 filmpjes gemaakt met mijn Sony DSC-HX7V camera. Omdat deze niet allemaal op mijn geheugenkaartje pasten heb ik deze op enkele USB sticks geplaatst.

De filmpjes op de USB sticks zijn echter niet te bekijken op mijn Philips 32PFL5604/12 LCD televisie.

Ik heb met het conversie programma Prism de bestanden met MTS extensie omgezet naar AVI bestanden maar deze zijn ook niet af te spelen.

Kan me iemand uitleggen wat ik fout doe?

B.v.d. Huub

Message was edited by: -Tycho-

Ge-edit persoonlijke gegevens

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Sorry, je moet echt bij Philips gaan vragen welk type je precies kan afspelen op die TV, want tot nu toe speelt hij dus nog niks af van wat je hebt geprobeerd, dus denk niet dat het gaat lukken.

Zoals gezegd kan ik op mijn Toshiba YL875 bijna alle type films afspelen, maar op de Philips van jou kan dat dus helaas niet!


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Zal wel te maken hebben met bestand type dat het toestel kan verwerken.

Bij de buren (philips) maak je waarschijnlijk meer kans om het probleem op te lossen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Inderdaad waarschijnlijk verkeerde bestandstype, kijk even goed welk type je Philips TV aankan.

Je kan ze ook eens proberen te converteren met de PMB software die bij de camera zit.

Ik heb een Toshiba 46YL875 en die speelt ze wel goed af.

Als je een iPad hebt kun je ze ook daarmee afspelen en op TV bekijken.

www.iPadforum.tk


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
HuubNellen
Nieuw

Ben met Philips bezig maar zij hebben zeer slechte klantenservice. Heb sinds Paaszaterdag al 4 keer met hun gechat en 2 maal een e-mail gestuurd. Met chatten wordt steeds doorverwezen naar een collega die er op dat moment niet is en op de e-mail wordt helemaal niet gereageerd.

Ga voorstel van Herels Tom in dit forum om met PMB software te convergeren maar eerst proberen.

Bedankt voor uw reactie

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

ALs het ook niet werkt met de PMB software, ik gebruik Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 om de video's te bewerken.

Hiermee kan ik dus mooie filmpjes maken en ook op mijn TV bekijken;


Hier kun je Pinnacle Studio gratis proberen;

http://pinnacle-studio.nl.malavida.com/d6262-gratis-downloaden-windows


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
HuubNellen
Nieuw

Heb alles geconverteerd met PMB software en 2 filmpjes op USB gezet. Deze worden ook niet afgespeeld op de televisie. Zoekend op internet denk ik dat het iets te maken heeft met codecs maar ik weet niet hoe dat werkt.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ik ben bang dat het dan toch aan je TV ligt. Heb je wel al eens andere filmpjes via de USB afgespeeld op je TV en deden die het wel en welk type (avi, mpg, mkv) filmpjes waren dat dan?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
HuubNellen
Nieuw

Jawel, en dat ging goed. Het waren dan films in AVI bestand.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Probeer het eens met het programmaatje Mediacoder, converteer dan eerst één filmpje om het te proberen op de USB stick;

http://www.mediacoderhq.com/dlfull.htm


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
HuubNellen
Nieuw

Heb 1 filmpje geprobeerd met Mediacoder maar ging ook niet. Bij dit programma zijn zoveel instellingen mogelijk dat ik daar waarschijnlijk iets niet goed heb ingesteld. Weet u bij elk scherm wat de juiste instelling moet zijn?