annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen scherpe foto's

profile.country.NL.title
Danny.47
Nieuw

Geen scherpe foto's

Hoi, sinds kort heb ik via mp een cybershot dsc-hx300 aangeschaft, omdat het toendertijd best een geavanceerde compactcamera was en nu voor een zacht prijsje te koop is, maar ik kan er niet echt scherpe foto's mee maken, dat moet toch kunnen, misschien heeft iemand tips om de beste instelling te doen?

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo @Danny.47  en welkom bij de community!

Als je toestel in orde is moet dat zeker kunnen.

Omdat het een tweedehands camera is kun je denk ik het beste de camera even helemaal terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dat zit meestal in het laatste menu. Meestal kun je kiezen tussen 'camera instellingen reset' en 'initialiseren'. Ik zou in dit geval het laatste doen,  dan weet je zeker dat alle instellingen gereset worden. 

 

Verder zijn er een aantal dingen die hier van invloed kunnen zijn maar denk het beste om eerst even de reset te proberen en op de auto stand met voldoende licht foto's te maken. Als je dan nog steeds geen scherpe foto's hebt ben ik bang dat je helaas een defect toestel hebt gekocht. En reparatiekosten zijn in dit geval niet in verhouding met de waarde van de camera helaas.

 

Succes!

Antonette