annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Import vanaf DSC-HX300

OPGELOST
Willem_II
Nieuw

Import vanaf DSC-HX300

Hallo,

 

Ik heb een HX300 (op zich een geweldig ding) maar een probleem met verwijderen van foto's na het importeren. Ik heb de USB-functie van de camera ingesteld op 'auto' zodat ik in Windows 8 de foto's per mapje zie staan (in de verkenner). Als ik in de verkenner rechts-klik op het camera symbool krijg ik de optie 'import pictures and videos' en dat is wat ik wil, dus ik klik daar op en krijg dan het importschermpje met de 'more options' optie. Ga ik daar naar toe en zet een vinkje voor 'delete files etc.' en ik start de import, dan blijven de foto's en filmpjes toch op de camera staan. Waarom ? Ik weet het niet, maar misschien iemand van jullie ?

 

Mvg,

Willem.

Tags (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Dat gebeurt bij mij ook.

 

Het beste dat je in feite altijd kan doen voor je geheugenkaart, is het formatteren via de camera. (en niet via de pc!)

Dat zorgt ervoor dat er geen "gaten" op de kaart zijn... :slight_smile: Meer technische uitleg kan je via google vinden :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Dat gebeurt bij mij ook.

 

Het beste dat je in feite altijd kan doen voor je geheugenkaart, is het formatteren via de camera. (en niet via de pc!)

Dat zorgt ervoor dat er geen "gaten" op de kaart zijn... :slight_smile: Meer technische uitleg kan je via google vinden :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training