annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

release dsc hx100v

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
alrac11
Bezoeker

release dsc hx100v

Heeft IEMAND een idee wanneer de sony cybershot hx100v uitkomt?

Het lijkt wel of ie er helemaal niet gaat komen!:smileyconfused:

Help! Wil m zo graag hebben!

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr boboo12,

Welkom op het Sony Forum.

De uitgebreide handleiding is dezelfde als de informatie van de bijgeleverde CD-Rom.

Ik zie dat die interactieve handleiding niet op Sony Support website geplaatst is.

Aangezien het niet mogelijk is om zip-files via het Forum te uploaden heb ik Sony Europe gevraagd deze zogenaamde iManuel op de support website te plaatsen.

Ik weet niet wanneer plaatsing op de website gedaan zal worden.

Succes met uw camera!

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
alrac11
Bezoeker

Beste Hans

Blij te horen dat er een kleine tegemoetkoming komt voor onze "klacht"

maar toch nog steeds teleurgesteld dat er geen uitgebreide handleiding op papier komt.

Er is toch niets leuker dan met je camera op schoot, de handleiding door te bladeren?

Ik begrijp niet, dat bij een camera met zoveel mogelijkheden, dit niet gewoon standaard zit.

Kunnen jullie de uitgebreidde handleiding dan niet als pdf op de site zetten? De meeste van ons hebben wel

een stapel papier en een hoop inkt over om er alsnog een BLADERhandleiding van te maken.

U zou er een hoop mensen heel blij mee maken.

Mvgr

Carla den Boer

profile.country.nl_NL.title
Bertus123
Bezoeker

Beste Hans_Klis ,

Net zoals Carla de Boer zou ik er ook zeer content mee zijn.

Als er een papieren handleiding beschikbaar komt.

B.v.d. voor uw support.

( In de vakantie toch een 1500 foto's gemaakt,waarvan een groot deel experimenteel, en bij een groot aantal zie ik toch effecten die te vermijden waren ,mits de goede instellingen . Die wil ik graag bestuderen ,zodat er minder geexperimenteerd hoeft te worden en meer mooie foto's te kunnen maken.

Ps. Sony zou standaard bij hun apparaten waar vele instelingsmogelijkheden mogelijk zijn toch een 

      papieren  handleiding moeten toevoegen.

      Dit om de consument ook de mogelijkheid te bieden dat ze de mogelijkheden gemakkelijk

      kunnen gebruiken.

      En er plezier aan beleven.

profile.country.nl_NL.title
MarkPend
Bezoeker

Is die Imanual er al ? Ik zit er echt om verlegen. Die cd-rom is een regelrechte ramp. Totaal niet gebruikersvriendelijk en onhandig als je in het vliegtuig eens in alle rust de handleiding wilt bestuderen.

profile.country.nl_NL.title
sampie2
Bezoeker

Waarom niet gewoon als pdf te downloaden zoals zo veel merken doen. Wanneer je dan papieren versie nodig hebt is het een kwestie van ff printen.