anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

action cam FDR-X3000

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
pawlaczka
Poszukiwacz

action cam FDR-X3000

Witam,

zakupłam kamerkę sportową action cam fdr-x3000 i mam problemy z łączeniem się przez aplkację Action Cam z iPhon 7 plus,

nie mogę importować plików z kamerki na telefon...

jest to bardzo uciążliwe...

wszystkie ustawienia mam zgodnie z instrukcją a i tak NIE DZIAŁA...

ma ktoś rozwiązanie na ten problem ?

 

dodam jeszcze że są problemy łączenia kamerki z aplikacją PlayMemories, wiesza się i nie chce się łączyć, wyskakują błędy np. nie udane połączenie, nie poprawne hasło ...

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
pawlaczka
Poszukiwacz

Witam,

dziękuję za odpowiedź ale jedynie co moge powiedzieć to na nic się zdała, osoby siedzące w dziale technicznym przy telefonach nie są w pełni przeszkolone.... (niestety) nie znają produktów swojego pracodawcy,

wszelkie informacje udzielone mi na temat mojego problemu to 

- że mam zabyt nowy system w tel. i programy nie są dostosowane

- powinnam zresetować telefon bo to jego wina bo ma programy co blokują, hmmm....

 

Powiem tyle guzik prawda problem był jeden w ustawieniach wi-fi miałam włączone proxy co blokowało aplikację playmemories i action cam

 

po wyłączeniu proxy wszystko śmiga aż miło :slight_smile:

 

Pozdrawiam :slight_smile:

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dzięki za wiadomość. Czy szukałaś już odpowiedzi w dziale Pomoc? Polecamy również upewnić się czy na naszym forum podobny problem nie był wcześniej poruszany. W razie potrzeby podajemy tez kontakt do naszych kolegów z supportu, ktory z pewnością doradzą co robić :slight_smile:

 

Formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony

profile.country.PL.title
pawlaczka
Poszukiwacz

Witam,

dziękuję za odpowiedź ale jedynie co moge powiedzieć to na nic się zdała, osoby siedzące w dziale technicznym przy telefonach nie są w pełni przeszkolone.... (niestety) nie znają produktów swojego pracodawcy,

wszelkie informacje udzielone mi na temat mojego problemu to 

- że mam zabyt nowy system w tel. i programy nie są dostosowane

- powinnam zresetować telefon bo to jego wina bo ma programy co blokują, hmmm....

 

Powiem tyle guzik prawda problem był jeden w ustawieniach wi-fi miałam włączone proxy co blokowało aplikację playmemories i action cam

 

po wyłączeniu proxy wszystko śmiga aż miło :slight_smile:

 

Pozdrawiam :slight_smile:

 

 

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Miło słyszeć, że udało się znaleźć rozwiązanie :slight_smile: