anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

kamerka sony action cam X1000V wogóle nie łapie ostrosci pod wodą?????!!!!!!!!

profile.country.PL.title
kasia11009
Poszukiwacz

kamerka sony action cam X1000V wogóle nie łapie ostrosci pod wodą?????!!!!!!!!

pomocy, co robic. Kamera nówka sztuka X1000V  nie łapie ostrości pod wodą, ani na zdjęciach ani na filamch!!!!!! Krajobrazy i inne rzeczy nie ma problemu-jest ostrośc...ale jak tylko wkładam kamerke do wody ostrość wsysa .... Dodam ze tryb "water " jest włączony. Co robic??? bo nabyłam te kamerke tylko po to zeby krecic sporty wodne i snorkling....tak wyglada "ostrosc" według kamerkitak wyglada "ostrosc" według kamerki

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

dzień dobry @kasia11009 

czy kontaktowałaś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: http://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
kasia11009
Poszukiwacz

jak na razie skontaktowałam sie ze sklepem w którym nabyłam kamerke. W odpowiedzi usłyszałam, że cytuję "Kamerą pod wodą nigdy nie uzyska b.dobrej ostrości jest to nie możliwe". Pracownik sklepu nie chyba nawet nie zadał sobie trudu, żebgy spojrzeć na załączone zdjęcie na którym wyraźnie widać że zdjęcie jest zrobione w płytkim jasnym basenie. Na chwile obecną czekam czy dostane kopie paragonu ze sklepu bo swój paragon wyrzuciłam (bo nie spodziewałam sie żadnych problemów z kamerą) i mam tylko na mailu nr zamówienia ze sklepu internetowego. Czy takie potwierdzenie zakupu (jak w załączniku) wystarczy abym sama bez pośrednictwa sklepu wysłała kamerę do serwisu?

aaaa.JPG 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Zapytam o to Supportu, damy znać, jeśli tylko się czegoś dowiemy. Pozdrawiam, Agnieszka_J 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry @kasia11009 

Zapytałam kolegów z Supportu i powiedziano mi, że sytuacją naturalną jest, iż kamera nie będzie w stanie złapać tak dobrej ostrości w wodzie, jak na powierzchni. Jest to związane z różnicą w przejrzystości oraz gęstości powietrza i wody. Jeśli nadal pragniesz zażądać sprawdzenia urządzenia w autoryzowanym serwisie Sony to konieczny jest do tego dowód zakupu kamery (paragon lub faktura), potwierdzenie zamówienia niestety nie jest wystarczające.

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
kasia11009
Poszukiwacz

prosze zerknąc na zdjęcie które dołączyłam do tego posta. Ja nie mówie o super ostrości tylko o JAKIEJ KOLWIEK ostrości, bo niestety obraz który nagrywa kamera oraz zdjęcia które robi są pozbawione ostrości całkowicie. Taka sytuacja jest niedopuszczalna. Prze kilka lat miała go pro, miałam tez nex z obudową podwodna i nigdy nie było takiego cyrku ze zdjecia sa calkowicie pozbawione ostrości. Podkreślam CAŁKOWICIE.