anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

STREAMING SONY FDR AX33

Podlin
Poszukiwacz

STREAMING SONY FDR AX33

Witam,

 

zakupiłem kamerę Sony FDR - AX33 i mam problem ze streamingiem. Kontaktowałem się w tej sprawie z obsługą Sony, jednak nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi. 

 

W przewodniku dotyczącym zakupionego przeze mnie modelu jest wyraźnie napisane, że instnieje możliwość strumieniowego przesyłania za pomocą usług TAKICH JAK - kładąc nacisk na "takich jak" co nie oznacza JEDYNIE. 

 

unnamed.png

link do oryginału:

http://helpguide.sony.net/cam/1510/v1/pl/contents/TP0000651329.html?search=stream

 

Link do do tego przewodnika o produkcie podany jest w instrukcji obsługi.

 

Po kilku mailach z supportem Sony, otrzymałem informacje, że 

 

"Dziekujemy za sugestię dotyczącą zmian w przewodniku do naszego urządzenia, sprawa zostanie zweryfikowana. Ze swojej strony mogę jedynie ponownie poinformować, że aktualnie jedyną zalecaną, wykorzystywaną do streamingu na żywo jest usługa USTREAM."

 

Analizując wypowiedź w języku polskim - jedyną zalecaną - ale ja bardzo usilnie próbuję dowiedzieć się jak używać taką nie zalecaną, ponieważ.... 

 

usługa USTREAM jest PŁATNA ABONAMENTOWO już od 99 dolarów do 999 dolarów miesięcznie. 

 

Oraz streamu nie da się przekierować na żadną inną usługę, tj. facebook czy YouTube. Doradca zaproponował mi wrzucenie linka, ale chyba sami rozumiecie jaka jest różnica? 

 

 

Czyli mam rozumieć, że zostałem wprowadzony w błąd przez producenta i zakupiłem sprzęt, który nie spełnia moich oczekiwań? 

 

Załączam także screena z oprogramowania Sony, które nie pozwala użyć innej usługi:

 

unnamed-2.png

 

 

 

 

Tagi (3)
14 ODPOW. 14
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dziękujemy za zapytanie. USTREAM jest aplikacją dedykowaną do streamingu na żywo. Z naszej strony zweryfikujemy ponownie możliwość wykorzystania podobnych aplikacji i wrócimy z odpowiedzią.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

Podlin
Poszukiwacz

Nadal oczekuję na odpowiedź z Państwa strony. Minął prawie tydzień, a zespół Sony nadal nie może podpowiedzieć na proste pytanie. 

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Cześć, próbowałeś może uruchomić transmisję z pominięciem oprogramowania sony? Np. na youtube korzystając z któregoś z koderów zamieszczonych na ich liście?

 

Możesz pobawić się rozwiązaniami od VLC: DVBlast i x264

Podlin
Poszukiwacz

Hej,

 

próbowałem i niestety żaden z programów nie wykrywa kamery jako źródła obrazu lecz jaki pamięć masową. 

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

A w jaki sposób podłączasz kamerę do komputera?

 

Próbowałeś użyć XSplit lub OBS Studio?

 

Czy ustawiłeś połączenie według wskazówek w instrukcji - przygotowanie do strumieniowania?

 

Właśnie doczytałem na stronie Ustream, że podstawowe konto z dodatkiem reklam jest bezpłatne (www.ustream.tv).

Podlin
Poszukiwacz

Hej, niestety tak jak pisałem wczesniej, kamera nie ma możliwości działania w takim trybie jak "kamera internetowa" i nie da się przesyłać obrazu bezposrednio do komputera, by używać jej za pomocą jakiegokolwiek oprogramowania. Jedyną opcją jest przesyłanie strumieniowe.

 

Konto na Ustream w ogóle mnie nie interesuje. Chcę streamować na portalach typu YouTube i Facebook. 

_______________________________________________________

Czy zespół Sony w końcu wróci do mnie z odpowidzią?

matorg
Nowicjusz

Niestety, zawiodłem się polityką SONY gdyż również zakupiłem kamerę AXP33 i tak samo w tym modelu nie mogę streamować z dowolnego oprogramowania. Kamera wymaga programu PlayMemories Home oraz WYMAGA konta USTREAM, aby móc streamować. Co najgorsze, nawet płacąc za konto nie można bezpośrednio przekierować obrazu na programy typu OBS Studio. Płacimy za to aby być zależnym - nigdy nie zapłacę za konto Ustream!

Podlin
Poszukiwacz

Najgorsze jest to, że zespół sony ma to totalnie w DU#IE, pisałem
wielokrotnie na różne maile do supportów i generalnie mnie olewali.

Pozdrawiam,

Łukasz Podliński
tel. 668 602 945
www.PODLINSKI.net




audiox13
Nowicjusz

Potwierdzam!  Sony ma BEZNADZIEJNY SUPPORT. Olewają klienta. Nie potrafią odpowiedzieć na żadne. Przy zakupie wprowadzają w błąd! Masakra...