annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bravia_KDL-32EX711 en HDMI

profile.country.nl_NL.title
Jorkur
Bezoeker

bravia_KDL-32EX711 en HDMI

Mijn bravia_KDL-32EX711 zegt geen HDMI apparaat te herkennen. In dit geval een LG HD recorder. Wat doe ik fout? Ik heb al twee kabels geprobeerd, daar ligt het dus niet aan.

Tags (2)
9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Sony Bravia's herkennen alleen automatisch andere Sony producten via de HDMI.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Misschien FAT32 proberen ipv NTFS ?

profile.country.nl_NL.title
Jorkur
Bezoeker

Beste pa3eia en danny606,

Beide bedankt voor de snelle reactie. Volgens de handleiding checkt de Bravia inderdaad of het apparaat aan haar HDMI standaard voldoet en automatisch gekoppeld kan worden. Mij is echter niet duidelijk of daarmee bedoeld wordt dat 'alleen maar' apparaten die compatible zijn gekoppeld kunnen worden. Of dat het alleen maar betekent dat andere - niet compatible - apparaten niet automatisch gekoppeld kunnen worden.

Beste danny606, uw opmerking is mij een technische stap te ver. Kunt u nog een poging doen om het voor een leek te versimpelen? Alvast bedankt.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Via de functie Bravia Sync kunnen apparaten worden bediend via de afstandbediening van het TV-toestel.

Je kan toch wel de LG gebruiken?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Jorkur
Bezoeker

Beste pa3eia,

Ja, ik kan hem wel gebruiken, maar via de scart. De LG heeft wel een HDMI uitgang, maar helaas, Sony ziet 'm niet!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De HDMI op de LG wel geselecteerd (aan gezet)?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Als de harde schijf geformatteerd is in NTFS indeling, kan het zijn dat die niet herkend wordt. Als je de harde schijf formatteert op de PC, dan heb je de keuze uit FAT32 of FAT en NTFS indeling. Maar dan ben je wel alles kwijt natuurlijk.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Danny606

Het bestandsformat is alleen van toepassing als een van de USB-poorten van het toestel wordt gebruikt.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
paul077
Nieuw

Goede middag.  Ik weet niet of je HDMI verbinding al werkt maar ik heb het zelfde probleem gehad en uitgevonden dat je de kabel gewoon kunt gebruiken maar je in de lijst met gebruikte ingangen moet kijken waar hij ergens gekoppeld is. Hopelijk heb je hier wat aan.

Groet Paul