annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ContentService onverwacht gestopt

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
jerryvdijk
Nieuw

ContentService onverwacht gestopt

Sinds deze week krijg ik een melding op het scherm van mijn PRS-T2 als hij helemaal uit is geweest.

(Ik heb de reader nu drie weken in mijn bezit)

"De toepassing ContentService is

onverwachts gestopt"

Probeer het opnieuw.

Ik heb verschillende dingen gedaan:

Zoals weer helemaal uitzetten en weer aanzetten, krijg dan weer deze melding.

Een Restart gedaan doormiddel van het indrukken van de Restart knop, weer de zelfde melding.

Een poging gedaan om de laatste firmware er op te plaatsen maar geeft dan aan dat hij al Up to Date is.

Wat mij nu opvalt is dat hij alleen in het hoofdscherm de boekomslagen inleest maar op de volgende pagina's leest hij de boekomslagen niet meer is en krijg je alleen de twee ronde ppijltjes in beeld (die niet draaien)

Voor zover ik op dit moment kan nagaan leest hij nog wel de boeken in als ik deze open.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen????

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
lisette82
Bezoeker

Hallo,

Ik had dit probleem ook, veel dingen geprobeerd en uiteindelijk de support van Sony maar gebeld. Deze stuurden mij de handleiding van een harde reset door. Dit heb ik gedaan en nu doet hij het weer perfect. De kaften staan er nu ook allemaal op. Je bent na de harde reset eerst wel alles kwijt, maar als je het in dat programma van sony hebt staan (degene die bij de ereader zat) kan je hem synchroniseren en staat alles er dan wel volledig op. Hij zet hem door de harde reset terug naar fabrieksinstellingen.

Ik zal die handleiding als blijlage erbij doen, Hoop dat het bij jou dan ook opgelost is

Groetjes Lisette

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.nl_NL.title
lisette82
Bezoeker

Hallo,

Ik had dit probleem ook, veel dingen geprobeerd en uiteindelijk de support van Sony maar gebeld. Deze stuurden mij de handleiding van een harde reset door. Dit heb ik gedaan en nu doet hij het weer perfect. De kaften staan er nu ook allemaal op. Je bent na de harde reset eerst wel alles kwijt, maar als je het in dat programma van sony hebt staan (degene die bij de ereader zat) kan je hem synchroniseren en staat alles er dan wel volledig op. Hij zet hem door de harde reset terug naar fabrieksinstellingen.

Ik zal die handleiding als blijlage erbij doen, Hoop dat het bij jou dan ook opgelost is

Groetjes Lisette

 

 

profile.country.nl_NL.title
jerryvdijk
Nieuw

Lisette,

Mijn dank voor je info.

Ik zal hem uitprinten en bij mijn gebruiksaanwijzing stoppen en deze harde reset gaan uitvoeren.

saskia1607
Nieuw

Hi Lisete,

 

Waar kan ik die bijlage vinden die je er bij hebt gedaan ?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem en vrees dat ik ook moet gaan reseten.

 

Bednakt,

Saskia.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Google had je al eerder kunnen helpen!!!

 

http://factory-reset.com/wiki/PRS-T2

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Captain45
Ontdekker

Leuk hoor die verwijzing, maar de tekst is weel heeel erg kryptisch. Als je op Nederlands drukt krijg je zo'n google vertaling, waar je alleen wat aan hebt als je al weet wat er moet gebeuren.

 

Mijn PRS-T2N komt direct na het opstartscherm (met die ronddraaiende pijltjes in het midden) met de foutmelding. (ContentService gestopt). Ik heb al tig keer geprobeerde te resetten (ook met de paperclib) maar het kreng wil gewoon niet.

 

Er is slechts een klein deel van mijn boeken zichtbaar. Via de PC zie ik alles.

 

HELLUP!!!!  (please)

 

 

Captain45
Ontdekker

Zowaar. Het was even zoeken, maar onderstaand de échte oplossing: Wat ik heb gedaan is dit:

1. Op mijn PC aangesloten

2. Alle boeken er af gehaald naar een tijdelijke directory op mijn PC

3. E-reader losgekoppeld en gecontroleerd of hij 'schoon' opstart. Dus "Geen Boeken" staat er in het scherm

4. Weer aan de PC gehangen

5. Alle boeken weer terug gekopieerd.

6. Kwartiertje gewacht. Misschien niet nodig, maar je weet maar nooit.

7. Reader losgekoppeld et voilá. Alle boeken present.

8. Hè, hè (zucht). Waarom kan Sony dit zelf niet ergens publiceren?

 

Hi,

I think I've got a bug in the reader software of my PRS-T2, but I seem to have found a (very crude) work around. 

For no obvious reason one or more collections may become unavailable. De error is: 

CODE: SELECT ALL Sorry!
The application ContentService has stopped unexpectedly. Please try again. 
[Force close]



Deleting the collection and creating a new one is one way to deal with this. 

Another, quicker way, is to create one or more new collections at the end of the list (name it zzz or zzzzzz etc.). At first I had two of those empty collections, and the error went away. After creating one new collection that I actually used the error came back, and I added a third zzzzzzzz colection at the end. 

Really silly I know, but it beats moving all the books, or browsing bookselves book by book via Books view instead of Collections.

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Bedankt voor je bijdrage Captain45.

En het is goed om te horen dat je probleem nu is opgelost!

 

Groetjes,

 

Amal_S

 

Amal_S
flolenko
Ontdekker

Goedenavond!

 

Ik kreeg dezelfde waarschuwing na het plaatsen van 2 boeken van Calibre naar mijn PRTS 2.

Echter, alles wewrkt zoals het hoort, ik kan mijn boeken gewoon lezen, dus geen probleem.

Moet ik de waarschuwing nu negeren of ????