annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Krijg niet alle gekochte boeken te zien na downloaden meerdere bij bol

Makkie27
Nieuw

Krijg niet alle gekochte boeken te zien na downloaden meerdere bij bol

Heb sinds kort een Sony TRS2 en probeer nu om via Bol gekochte boeken te downloaden. Heb er drie gekocht, maar krijg er telkens maar maximaal twee te zien in de bibliotheek. De laatste geopende/ downloade wordt dan als het ware gewisseld met de voorganger. Ik ben totaal blanco wat betreft ereader, hoop dat iemand me kan uitleggen wat er mis gaat en wat ik moet/ kan doen.

3 ANTWOORDEN 3
haag108
Ontdekker

Ik heb precies hetzelfde probleem.

12 boeken bij bol gekocht en 1 boek is niet in de reader te importeren of te slepen.

Dan verdwijnt er een ander boek.

Dit is alleen zo met deze 2 boeken.

 

Weet iemand hoe je dan "apart" boeken synchroniseerd.

Dus slechts 1 enkel boek erbij zetten zonder dat de boeken van de reader verwijderd worden?

 

Alvast dank voor de hulp.

Mogezo_62
Nieuw

Ik heb zelf een PRS-T1 en zit vandaag met hetzelfde probleem. Van de 7 boeken willen er maar 6 importeren. Deel 3 en deel 6 van de serie vervangen elkaar telkens, ook als ik van deze alleen de ontbrekende exemplaar extra probeer te importeren. Ik heb nu alle delen ook maar op mijn computer staan en als ik het ontbrekende wil lezen dan moet ik die dan maar opnieuw importeren. Maar dit lijkt me niet de normale manier!!
JVWPDC
Nieuw

Ik gebruik een PRS-T3. Heb vandaag 8 boeken gekocht maar kan er maar 6 downloaden.  Ook is een van mijn oude boeken verdwenen door de nieuwe boeken te downloaden. Telkens wanneer ik probeer de overblijvende boeken te downloaden verdwijnt er weer een andere.  Ik heb de indruk dat het probleem op de PC reader software zit en niet op de eReader zelf. Kan iemand helpen?