annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS T2, probleem collectie verwijderen

OPGELOST
MissMar
Nieuw

PRS T2, probleem collectie verwijderen

Ik ben super tevreden met mijn PRS T2 maar blijf tegen een probleem aanlopen wanneer ik vandaag inhoud wil veranderen.

De eerder aangemaakte collecties op de reader blijven staan, met synchroniseren worden ze niet verwijderd. Ik heb geprobeerd ze handmatig te veranderen maar ook dit werkt niet.

Als ik met het reader for PC programma naar de reader ga en op collecties klik, kan ik ze wel selecteren maar op geen enkele mogelijke manier verwijderen.  Ik heb het ook al handmatig geprobeerd via de reader zelf. Maar als ik daar naar boekenplanken ga, collecties selecteer en dan via de menuknop rechtsonder de optie 'collecties verwijderen' selecteer kom ik wel bij de collecties uit, maar ik kan er geen enkele aanklikken, alleen de knop annuleren rechts bovenin functioneert. Heb ook al eerst geprobeerd om alle boeken dan maar handmatig van de reader te verwijderen om te kijken of dat hielp, maar ook als de collecties leeg zijn kan ik ze op geen enkele manier verwijderen.. Mijn reader wordt zo natuurlijk een ongeorganiseerde chaos...

 

Help iemand? :slight_frown:

Tags (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
KelvinV
Bijdrager

Hoi MissMar, 

 

Is de collectie aangemaakt via de e-reader zelf of via de software van de e-reader.

Als de collectie is aangemaakt via de e-reader zelf kan deze alleen verwijderd worden via de e-reader.

Als de collectie is aangemaakt via de software kun je dit verwijderen via de software.

Dit kan dan door in de software naar collecties te gaan en deze te verwijderen. Vervolgens de e-reader aansluiten en laten synchroniseren, dan zouden de collecties van de e-reader verwijderd horen te zijn.

Mocht dit niet helpen dan raadt Sony je aan een harde reset uitvoeren door de volgende stappen te volgen:

1. Reset de reader door 10 seconden een paperclip in het gaatje te houden.
2. Druk op de aan/uit knop.
3. Zodra de reader start drukt u de knoppen links en rechts van het huisje in (de tweede en vierde knop).
4. Houdt deze knoppen ingedrukt tot het beginscherm volledig geladen is.
5. Laat vervolgens de knop rechts van het huisje los, druk deze weer in en laat deze weer los. Laat als laatste de knop links van het huisje los.
6. Druk in het volgende scherm op "yes".

 

Hopelijk heb je hier iets aan! :slight_smile: 

 

Groetjes,

Kelvin 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
KelvinV
Bijdrager

Hoi MissMar, 

 

Is de collectie aangemaakt via de e-reader zelf of via de software van de e-reader.

Als de collectie is aangemaakt via de e-reader zelf kan deze alleen verwijderd worden via de e-reader.

Als de collectie is aangemaakt via de software kun je dit verwijderen via de software.

Dit kan dan door in de software naar collecties te gaan en deze te verwijderen. Vervolgens de e-reader aansluiten en laten synchroniseren, dan zouden de collecties van de e-reader verwijderd horen te zijn.

Mocht dit niet helpen dan raadt Sony je aan een harde reset uitvoeren door de volgende stappen te volgen:

1. Reset de reader door 10 seconden een paperclip in het gaatje te houden.
2. Druk op de aan/uit knop.
3. Zodra de reader start drukt u de knoppen links en rechts van het huisje in (de tweede en vierde knop).
4. Houdt deze knoppen ingedrukt tot het beginscherm volledig geladen is.
5. Laat vervolgens de knop rechts van het huisje los, druk deze weer in en laat deze weer los. Laat als laatste de knop links van het huisje los.
6. Druk in het volgende scherm op "yes".

 

Hopelijk heb je hier iets aan! :slight_smile: 

 

Groetjes,

Kelvin 

MissMar
Nieuw

Ik heb de collecties met de software op de reader geplaatst. Heb de stappen uitgevoerd zoals aangegeven maar ze blijven op de reader staan dus heb net een harde reset uitgevoerd. Bedankt voor het antwoord!

Ckerpel
Nieuw

Met een harde reset geprobeerd om een collectie te verwijderen....helaas werkt dit ook niet bij mijn reader! Hebben jullie nog een trucje hiervoor?