annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T2 sluit boek bij bepaalde pagina's, bug in reader?

profile.country.nl_NL.title
dickbeekman
Nieuw

PRS-T2 sluit boek bij bepaalde pagina's, bug in reader?

Ik heb een erg vervelend probleem met een zelfgemaakt ebook: als ik op een bepaalde pagina kom dan sluit het ebook en kan ik niet verder lezen. Boek weer openen, zelfde resultaat.


Wat heb ik gedaan: via http://en.wikibooks.org/ een epub gedownload. Deze epub via de officiele sony Reader for PC naar de PRS-T2 over gebracht, en de eerste pagina's zagen er goed uit, ik was erg tevreden. Totdat het probleem optrad van het automatisch sluiten van het boek. Zeer irritant.


Ik kan het boek overigens in de Reader for PC, Sigil en Calibre prima lezen, geen enkel probleem. Ik heb gekeken of er iets raars aan de hand was op de pagina's die sluiten. Er was een tabel die te groot was voor de pagina, deze heb ik verkleind en opgeknipt. Ook zag ik wat vreemde tags die misschien het probleem konden zijn, en soms lijk ik iets verder te komen, maar nog steeds sluit het boek op de betreffende pagina. Het is overigens ook geen doen om een boek van 400 pagina's door te akkeren als je niet weet welke tags het probleem zijn.... (en of die tags wel echt het probleem zijn)


Op dit forum heb ik al het een en ander gelezen over verkeerd afbrekende woorden, en het lijkt er dus op dat de software op de PRS-T2 erg brak is. Hoogst irritant, want je kan bij mijn weten geen andere software installeren. Wat ook erg vervelend is is dat je eerst moet aanpassen in Sigil, daar niet kan zien wat het effect is (want daar ziet het er allemaal goed uit), daarvoor moet je eerst via een aantal stappen het book naar je reader syncen...vervolgens kom je er achter dat het nog steeds niet werkt, etc. etc.


Zucht. Iemand een idee hoe ik dit probleem (handig) kan oplossen?


Alvast dank!


PS: Epub bijgevoegd, probleem treedt op op pagina's 23, 24 en 25 (en op waarschijnlijk nog veel meer pagina's)

Message was edited by: dickbeekman

Mag blijkbaar geen epub toevoegen... 😞

0 ANTWOORDEN 0