annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Via Reader for PC gemaakte collecties aanpassen op prs-t1 niet mogelijk?

profile.country.nl_NL.title
arfoise
Bezoeker

Via Reader for PC gemaakte collecties aanpassen op prs-t1 niet mogelijk?

Ik heb sinds enige weken de prs-t1 in mijn bezit, en ben er nu zoveel mogelijk boeken op aan het zetten, aangezien ik voor een jaar of langer naar het buitenland ga en dus vaak geen computer tot mijn beschikking heb (en geen Reader for PC).

Nu heb ik alleen het probleem dat het mij niet lukt een collectie die ik via de Reader for PC aanmaak op de reader zelf aan kan passen. Ik zou namelijk graag nog boeken aan bestaande collecties toevoegen of verwijderen als ik ze uit heb, maar deze opties zijn grijs en niet te gebruiken. Het is wel mogelijk om dit te doen als ik een collectie aanmaak op de reader zelf, maar dan moet ik 70 keer een boek aanvinken om ze er allemaal in te zetten, wat ook niet erg praktisch is. Zie ik iets over het hoofd of is dit toch mijn enige optie?

Alvast bedankt!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
mansveldgj
Bezoeker

Ik wilde dat ik je kon helpen. Wij hebben hetzelfde probleen.

Het is helaas gewoon een "shit-progam"

Zelfs de lijst met collecties, als je boeken wilt toevoegen, laten zich niet sorteren.

Dit leer je in 1e klas programmeren.

Het mooiste zou zijn, als je folder op je PC direct kan inladen in het program en daarna op dezelfde wijze kan synchroniseren met de e-book

Helaas, pindakaas.

Hoog tijd voor een gebruikers survey en daarna een héééééle snelle , echte update

Ik leef met je mee.....

profile.country.nl_NL.title
anneliesvts
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem, en heb het nu helemaal gehad met Sony Reader voor PC.

Eerst had ik telkens problemen met het synchroniseren: het grootste gedeelte van de boeken werd tijdens het synchroniseren verwijderd van mijn computer, alleen de lege kaften stonden nog in het programma. Sinds de nieuwste update gaat het synchroniseren goed, maar heb ik bovenstaand probleem. Collecties zijn niet meer te beheren op de reader zelf.

Daarom heb ik alle collecties in het Readerprogramma verwijderd en vervolgens de PRS-T1 gesynchroniseerd zodat ik ze daar ook kwijt ben. En afscheid genomen van Reader, ik gebruik voortaan Calibre. Daar kan je ook boeken individueel naar de e-reader sturen.

Ik lees alleen in fora dat je Calibre niet kunt gebruiken voor gekochte boeken. Bij mijn eerstvolgend gekocht boek heb ik dus een probleem, hoe krijg ik dat met DRM-beveiliging en al op de T1?

Ik hoop dat er snel een nieuwe versie van Sony Reader komt. Eentje die niet vastloopt bij het koppelen van je reader, die niet je boeken weggooit bij het synchroniseren, die je toestaat - zoals voorheen - om de collecties ook op de reader te beheren en die het mogelijk maakt boeken individueel naar de reader te sturen in plaats van alleen een complete synchronisatie te bieden.

Sony, aan het werk, maak er nou eens een goed programma van!

profile.country.nl_NL.title
ab0691
Bezoeker

hoezo DRM beveiliging. en dat van die collecties is inderdaad waardeloos. ik zit ook met een party lege en niet te verwijderen collecties. ik zal het eens proberen zoals jij dat gedaan hebt.

Message was edited by: -Tycho-

ongepaste inhoud.

thajazzman
Nieuw

Hallo,

 

Ik heb helemaal geen problemen met gekochte boeken en een eventuele DRM beveiliging in Calibre. Ik heb Reader for PC vrijwel direct links laten liggen en Calibre gebruikt, Dat bevalt mij prima!

Beheren van collecties is heel makkelijk, metadata aanpassen is superhandig en het individueel versturen van de boeken naar de reader is ook heel fijn.

 

Kortom een dikke aanrader!