anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ostatnie grzybobranie

ryszard_nowy
Początkujący

Ostatnie grzybobranie

Nie ma jak wizyta w lesie. Szczególnie jesienią (mgła, rosa, zwierzęta i zwierzątka ...)

6 ODPOW. 6
ryszard_nowy
Początkujący

cd. a i człowiek zdrowszy się czuję. Czekam na pierwszy śnieg.

Znajomy-----
Początkujący

Po zdjęciach widzę, że nie tylko ja jestem amatorem, hehe.. A tak poważnie zdjęcie 1, 3 i 6 bardzo ładne. O reszcie nie można tego powiedzieć, a zdjęcie dramat bardzo dobrze pasuje. Powiedz mi, jakich ustawień użyłeś w pierwszym zdjęciu? No i z jakiego aparatu korzystasz?

ryszard_nowy
Początkujący

Pierwsza sesja w lesie (i jedne z pierwszych zdjęć jakie wykonałem alphą 700). Nic szczególne, zdaje sobie sprawę - wartość artystyczna -2, wartość sentymentalna +10 ;)

Tommygun------
Początkujący

1 - zły kadr, "roślinka" powinna się w nim zmieścić, zbyt mała głębia a jeżeli miała być mała, to powinieneś w niej umieścić jakiś mocny punkt. Spróbowałbym tu pod innym kątem.

2 - las, niestety ale wygląda jak przypadkowa fotka.

3 - grzyb - no grzyb ale kurczę, takie pospolite, czasem taki grzyb bna szerszym planie może ciekawiej wyglądać

wysyp - w głębii ostrości, prawie centralnie jest igła i to ona siłą rzeczy stała się tematem głównym zdjęcia.

Dobrze jest jednak numerować zdjęcia.
Jeżeli się nie obrazisz, to podpowiem, abyś poszukał sobie dobrej literatury nt. kadrowania, mocnych punktów, złotego podziału, złotej reguły, jak ustalać głębię ostrości i od czego ona zależy (sporo jest też informacji w sieci). Jeżeli to zrobisz, to będziesz miał tylko więcej satysfakcji z fotografowania.

ryszard_nowy
Początkujący