anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

PomyLuna foto

PomyLuna-----
Początkujący

PomyLuna foto

Jestem początkującą użytkowniczką cyfrówki.Wiem że moje zdjecia nie sa najlepsze ale licze na to że wy mi pomorzecie doskonalić moje umiejętności.Liczę na wasze komentarze oraz oceny w skali od 1-10 .SDC13704.JPG

6 ODPOW. 6
Porucznik_Jaszczuk
Początkujący

Podpowiedz, na co ustawiona jest ostrość? Może spróbuj zdjęć w plenerze?

PomyLuna-----
Początkujący

no mam pare plenerowych ale czy ja wiem... głównie jakieś na polach xD ale moge dodać

Porucznik_Jaszczuk
Początkujący

Napiszę co mi się nie podoba. Twarz podzielona na dwie części. Lewa strona przepalona, silnie operowało na niej słońce a prawa zacieniona. Wydaje mi się, że nie jest to taki typ portretu gdzie coś takiego pasuje. Ostre słońce oswietlające ludzką skórę nie jest pożądane. Można spróbować ustawić modelkę inaczej. Liście fajne kolorowe. Może uznasz mnie za szaleńca, ale jak się ma czas na zabawę to można liście samemu równomiernie ułożyć ;) Spróbować też innych kadrów np.modelka po przekątnej.
Z drugiego zdjęcia na pewno wywaliłbym te badyle z lewej i prawdopodobnie drzewo z prawej lub pokazałbym w całości. Chyba mniej nieba bym dał. Najlepiej jest zrobić kilka różnych kadrów, porównać je i wybrać najlepszy. Jakieś chmurki widać, ale bardzo słabo. Fajną sprawą jest filterek polaryzacyjny podkreślający chmury. Ogólnie widoczek jest przyjemny.
Zdjęcia są bardzo małe i ciężko na nich dostrzec szczegóły.
Huba jak huba ;) Jak chcesz to próbuj zdjęć makro o ile dysponujesz odpowiednim sprzętem ale nie wiem czy akurat ten egzemplarz huby jest tego wart ;)

profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Ja bym prosił o większe zdjęcia (800pikseli na szerszym boku) - bo lupy brak a wzrok już nie ten:)

PomyLuna-----
Początkujący