Podziel się wrażeniami!
Na początku chciałbym powitać wszystkich odwiedzających moje tematy i podziękować, że zawsze jesteście w stanie udzielić pomocy potrzebującemu
Nadszedł czas "pochwalić" się swoimi fotkami, które zrobiłem w ciągu półrocznego obcowania z lustrzanką. Chciałbym, abyście pokazali mi moje błędy i naprowadzili na słuszną ścieżkę.
Oglądającym życzę stalowych nerwów, a sobie uporu i ciągłego dążenia do lepszych fotek.
Message was edited by: Quartz.
W kapeluszu najlepsza. Wyszła najkorzystniej
Lajam napisał(a):
W kapeluszu najlepsza. Wyszła najkorzystniej
Portrecistą to ja nie jestem , ale 236 i 237 podoba mi się
Krótko... 233 i 237 najlepsze
podobają mi się wszystkie zdjęcia z drugiej sesji portretowej a najlepsze są tak jak już wspomniano 233 i 237
Bardzo dziękuję, ciesze się że zdjęcia spotkały się z aprobatą
Ostatnie 2 jeszcze
Na portrecie nie znam się zbytnio, choć ta dziedzina mnie pociąga, nie mam modela aby ćwiczyć...na widok aparatu uciekają potencjalni, tak więc moja opinia będzie tylko i wyłącznie tym jak subiektywnie odbieram każdą fotografie.
233 - Bardzo ładne, podoba mi się światło w tle, piękne kolory, poza tym modelka cudnej urody
234...Fajnie, ale co stało się z nogami, nie wygląda to za fajnie, szkoda, bo sceneria ładna.
235
Następna wrzuta, najbardziej leży mi z wachlarzem, wygląda jak prawdziwa dama jedynie taki drobiazg, włosy na rękach, moja siostra dzielne znosząc bóle z nim (zarostem walczy ), drugie miejsce z kapeluszem...ostatnie 238...
Ostatnia najlepsze 239, fajna flara światła...
Ogólnie, podsumowując gratuluję świetniej sesji, doskonały wybór miejsca (ogrody? ) i pory dnia.
234 - plakat w tle na wysokości głowy dziewczyny oraz skrzyżowane nogi - fu.
235 - ciasno na dole
238 - pali się
239 - 'mie' nie leży
Podobają mi się:
236
237
239
Ja oryginalny nie będę, zdecydowanie 237 najlepsze z całej serii
ogólnie bardzo przyjemnie się oglądało tak więc ode mnie brawa za tą sesję