anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

zielona calkiem

wilczek77-----
Początkujący

zielona calkiem

az boje sie tych batow ale coz zaryzykuje:)tn_DSC02899.JPGtn_DSC02038.JPGtn_DSC00296.JPG

7 ODPOW. 7
krystian------
Początkujący

1. mnie, osobiście się nie podoba, sztuczne kwiatki są błe ;d
2. ładnie, fajnie, ale według mnie powinno być bardziej wykadrowane. powinniśmy widzieć raczej tą ważkę (bo to ważka jest, nie? ^^) niż jej otoczenie
3. mogłoby być fajne, chyba powinnaś użyć lampy błyskowej.
no, nie znam się na fotografii prawie w ogóle, ale coś tam wiem ^^ dopiero się uczę, więc moje opinie mogą być błędne ;)
Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

1 - zupełnie nie wiem co chciałeś pokazać - do tego błysk lampy strasznie spłaszczył zdjęcie

2 - rozumiem, że bliżej się nie dało podejść? Nie podoba mi się ze względu na centralny kadr. Można było spokojnie wykadrować na komputerze ;)

3 - fajna kicia, ale takie mało przemyślane zdjęcie - ot zwykły pstryk. Ucięte wąsy do tego, pamiętaj żeby nie krzywdzić w ten sposób zwierzaków oczywiście jeśli nie ma ku temu powodów ;) Na szczęście nie błysnąłeś lampą bo to by całkowicie spaprało fotkę - patrz zdjęcie nr 1.

Próbuj dalej :)

Tommygun------
Początkujący

1 bez sensu, bez pomysłu, źle skadrowane, nieciekawy temat, źle naświetlone

2 z gruntu źle, co miało być tematem, zielenina z mało zauważalną wazką? Brak kontroli nad głębią ostrosci, brak samej ostrości, kadrowo i kompozycyjnie klapa.

3. Kompozycyjnie klapa, poucinane, do takich zdjęć trzeba podejść jak do portretu, nie do pokazywania w sieci.

Liqupeara
Początkujący

Ja też bym chciała dać pod opinię swoje zdjęcia,
gdyż chcę się 'ulepszyc' (;

Zdj wykonane Canonem SX100 / zwykły aparat cyfrowy.

mikaja-----
Początkujący

czesc!!! jestem poczatkujaca. co do zdjecia wilczek77 nr.1 i komentarza krystiana - ten kwiatuszek nie jest sztuczny ;)