anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

65'XD9305+sounbar=brak audio+Netflix

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

65'XD9305+sounbar=brak audio+Netflix

Witam od ponad roku taki zestaw nigdy nie zawiódł...

nic nie zmianiałem w podłączeniach a mam taką konfigurację

Dekoder - HDMI - TV - HDMI 4/ARC - soundbar.

W ustawieniach dźwięku opcja głośniki "System Audio".... i cały czas bije komunikat z ekranu 

jesli brak dźwięku podłacz kabel do wejscia hdmi 4/ARC... oczywiście okablowanie sprawdzone...

brakło mi pomysłów...

ok 3 tygodnie temu poszło update do A 7,0 ustawienia fabryczne były...

michał.

Tagi (1)
24 ODPOW. 24
profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

Witam

czy użytkuje ktoś z forumowiczów: Sony HT - zF9 ?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Michal_TJE. wysłałem Ci prywatną wiadomość.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

HT ZF9 stoi od kilkudziesięciu minut u mnie na półce i mogę spokojnie uznać to jako rozwiązanie probelmu z Fidelio B8 :slight_smile:

testuje zobaczymy jak w praniu

kompatybilnośc z xd9305 = pełna,,,

profile.country.PL.title
Richiger-66.
Użytkownik

napisz proszę jak wyjdą testy pod względem odsłuchu, jakości dźwięku i poprawności połączenia. To ważne dla przyszłych poszukujących dobrego dźwięku.

Pozdrawiam,
Ryszard Ka
profile.country.PL.title
przembar
Poszukiwacz

Niestety tak kupiłem HT-ZF9. Oglądanie. Nim Netflix kończy się zerwaniem dźwięku po kilku-kilkunastu minutach.

😞