anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

65'XD9305+sounbar=brak audio+Netflix

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

65'XD9305+sounbar=brak audio+Netflix

Witam od ponad roku taki zestaw nigdy nie zawiódł...

nic nie zmianiałem w podłączeniach a mam taką konfigurację

Dekoder - HDMI - TV - HDMI 4/ARC - soundbar.

W ustawieniach dźwięku opcja głośniki "System Audio".... i cały czas bije komunikat z ekranu 

jesli brak dźwięku podłacz kabel do wejscia hdmi 4/ARC... oczywiście okablowanie sprawdzone...

brakło mi pomysłów...

ok 3 tygodnie temu poszło update do A 7,0 ustawienia fabryczne były...

michał.

Tagi (1)
24 ODPOW. 24
profile.country.PL.title
TomTheMenace
Użytkownik

Raczej ci się wydaje. Dźwięk i w jednym i w drugim przypadku przesyłany jest cyfrowo dokładnie z taką samą jakością. Nie powinno być widać różnicy - chyba, że coś jest namieszane w ustawieniach.

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

... Poczytaj specyfikację Phillips Fidelio B8... i sam sobie odpowiedz czy jest róznica po HDMI ARC a Optical...

okablowanie jest dedykowane pod jedno i drugie... podłączenia również... pomieszczenie 40 m2... (wyciszone)... 

różnica diametralna na niekorzyc optical...

szczególnie słychac to przy audio 7.1 (dolby Atmos) 

Tagi (1)
profile.country.PL.title
TomTheMenace
Użytkownik

Audio Return Channel - ARC. To dźwięk przekierowywany z telewizora z powrotem do urządzenia odtwarzającego dźwięk (aplitunera/soundbara/itp.). Nie jest to tym samym, co bezpośrednie podłączenie urządzenia dostarczającego dźwięk (np. BD) do urządzenia odbierającego. Innymi słowy - źródłem dźwięku jest telewizor, który wysyła sygnał zwrotny audio kablem HDMI. Na dzień dzisiejszy maksymalny format obsługiwany kanałem zwrotnym i optykiem z telewizora jest taki sam. 

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

Cześć

mam pytanie skoro skonczyła mi się gwarancja w grudniu, a serwis Sony chcę się pofatygować do mojego miejsca zamieszkania zeby obejrzeć odbiornik to czy jet to usługa płatna ?

 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Cześć,

Tak, wszystkie usługi serwisowe po zakończeniu gwarancji są odpłatne - są to zarówno koszty transportu sprzętu, przyjazdu serwisanta, czy samej naprawy.

 

Pozdrawiam,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

Cześć

prablem z komunikacja hdmi/arc trwa nadal ale pojawiają sie nowe pytania...

czy ze względu na problem komunikacji TV>soundbar (brak audio hdmi/arc) podłączenie kablem optycznym może mieć wpływ na to że w aplikacji Netflix brak mozliwości usyskania audio 5.1 oraz dolby atmos ?

pakiet ULTRA HD w netflixie a niestety nie mam mozliwości audio 5.1 oraz dolby atmos...

czy podłączenie soundbara z TV poprzez HDMI1 lub HDMI2 pomoże ?

pytam bo mam bardzo ograniczona możliwość edycji okablowania w TV...

pytanie nr 2 do posiadaczy w/w pakietu w Netflix = czy tresci które sa uzbrojone w audio 5.1 lub dolby atmos sa wyróznione w opisie ? np tytuł_UHD4K_dolby atmos lub tytuł_HD_5.1/7.1 ?

czy widoczny jest w opisie jakosc audio ja mam obecnie : tytuł_UHD4K lub tytuł_HD...

szukałem w Netflix w profilu ale nie ma mozliowści zaznaczenia takich opcji ...

dostałęm info, że Netflix sam czuje temat i powinien przełaczać na audio 5.1 lub d/a... 

lecz czy optyk mu w tym nie przeszkadza...

prosze jesli możliwe o testy...

dzięki

Michał.

 

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

https://help.netflix.com/pl/node/14163?ba=SwiftypeResultClick&q=Nie%20mogę%20korzystać%20z%20dźwięku....

https://help.netflix.com/pl/node/64066

czyli z opisu wynika jasno ze dolby atmos odpada w przypadki mojego TV xd9305

co do 5.1 pytanie czy TV xd9305 = obsługuje standard Dolby Digital Plus

 

profile.country.PL.title
TomTheMenace
Użytkownik

Jeśli mówimy o optyku, to maksymalnymi formatami dźwięku są Dolby Digital i DTS. Przy HDMI ARC dochodzi jeszcze Dolby Digital Plus. Atmos nie jest w TV Sony obsługiwany. 

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

w przypadku xd9305 >>> soundbar Fidelio B8 jest rozmowa wyłącznie o optyku.

standard hdmi/arc w przypadku tych dwóch urządzeń nie istnieje.

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

Witam

koniec telenoweli....

ok. miesiac temu przypomniałem się Philipsowi ze z koncem roku konczy mi się gwarancja na Fidelio B8...

zlecili mi wysłanie audio do Poznania flagowego serwisu..

dziś przyszło info... oswiadczamy ze sprzęt jest nienaprawialny z oświadczeniam prosimy zgłosić się do sklepu w celu ustalenia warunków zwrotu gotówki lub zamiany na inny sprzęt... :slight_smile:

czyli brak kompatybilności hdmi/arc został uznany jako usterka (szanuję to!!!)

*******

odhaczam grubą kreską i teraz chcę zakupic soundbara oby kompatybilny był z xd9305

szukałem juz dziś na pewno chcę aby był zbliżony do Fidelio B8 najlepiej firma Sony bo pewniak w kompatybilności jednak trochę krucho z mocnym grajkiem tej firmy ... jest na oku LG SK10Y ale trochę strach po przejściach z Philipsem...

proszę szanowną społeczność o doradę w tym temacie... dziękuję z góry.