anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

BDP-S3700 - Spotify Connect nie łączy się.

profile.country.PL.title
MateuszJ
Poszukiwacz

BDP-S3700 - Spotify Connect nie łączy się.

Witam. :slight_smile:

 

Posiadam odtwarzacz Blu-Ray BDP-S3700. Niedawno pojawiła się w dostępnych aplikacjach aplikacja Spotify. Bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ nie powinno jej zabraknąć obok Netflix'a i Youtube'a. Niestety nie mogę się w żaden sposób połączyć ze smartphonem lub tabletem, chociaż Spotify na androidzie wykrywa odtwarzacz. Czy Spotify miało być na tym modelu, czy to tylko pomyłka?

Tagi (2)
10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Tak, ten model współpracuje ze Spotify (w opisie dotyczacym ostatniej aktualizacji ze stycznia 2018 czytam: "

Wcześniejsze korzyści i udoskonalenia: (...) 

  • Lepsza współpraca aplikacji Spotify z siecią"

Eskalowaliśmy ten post do naszego supportu, ale jeśli nie chcesz czekać na odpowiedź sugerujemy bezpośredni kontakt z nimi.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @MateuszJ

Z działu wsparcia otrzymaliśmy następującą odpowiedź:

---

 Nie jest błędem pojawienie się aplikacji na urządzeniu, jednak w początkowej wersji aplikacja niestety nie działa poprawnie. W związku z powyższym pojawiła się aktualizacja urządzenia, która powinna rozwiązać problem, proszę o wykonanie aktualizacji zgodnie z poniższą instrukcją:

https://www.sony.pl/electronics/support/home-video-blu-ray-disc-players-recorders/bdp-s3700/download...

 

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany poprzez aktualizacją to proszę o wykonanie inicjalizacji oraz przywrócenia ustawień fabrycznych. Obydwie funkcje można znaleźć w menu "Resetowanie".

---

Pozdrawiam i mam nadzieję, że po wykonaniu tych kroków usterka się skoryguje.

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
MateuszJ
Poszukiwacz

Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Zastosowałem się do wskazówek. Na odtwarzaczu posiadam najnowszą wersję Firmware. Wykonałem inicjalizację informacji osobistych oraz reset do danych fabrycznych. Niestety Spotify nadal nie łączy się. Zapomniałem wcześniej wspomnieć, że przy próbie uruchomienia aplikacji z ikony w menu odtwarzacza nic się nie dzieje. Możliwe jest jedynie wejście w w "menu" przyciskiem "Options" na pilocie gdzie znajdują się pozycje takie jak umowa licencyjna, aktualizuj usługi, rozpocznij, przenieś aplikację, usuń aplikację, rejestr. ulub. Myślałem, że może należy wejść w pozycję "Rozpocznij", gdzie znajduje się instrukcja, ale połączenie nie działa.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Przekazałem jeszcze Twoje uwagi do supportu - oto odpowiedź:

Możemy jeszcze polecić skorzystanie z HotSpotu, ponieważ sama sieć może uniemożliwiać/blokować skorzystanie z aplikacji. Radzimy ustawić punkt dostępu z poziomu telefonu lub tabletu.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
innaperspektywa
Poszukiwacz

Dzień dobry,

w oparciu o powyższe informacje oraz o dane zawarte w komunikatach odnośnie tej aktualizacji dokonałem zakupu BDP-S3700 lecz Spotify nie ma na liście. Zainstalowana fabrycznie jest najnowsza aktualizacja o numerze kończącym się 0485. Resetowanie odtwarzacza również nie przynosi żadnych rezultatów.

Czy jest jakiś sposób, żeby uruchomić/pobrać/uaktywnić tą aplikację na wymienionym urządzeniu?

Pozdrawiam!

profile.country.PL.title
MateuszJ
Poszukiwacz

Witam.

 

Jestem autorem wątku. Jakiś czas temu po aktualizacji usług aplikacja zniknęła. Najprawdopodobniej dlatego, że nie działała. Znalazłem inne rozwiązanie, które pozwala na streamowanie dźwięku z aplikacji Spotify na smartfonie/tablecie na odtwarzacz BluRay przez DLNA. Trzeba pobrać aplikację HiFy dostępną w Google Play. Wersja demo pozwala przetestować jej działanie przez kilka minut po uruchomieniu. Pełna wersja kosztuje jakieś 11zł jeżeli dobrze pamiętam. HiFy jest zawsze jakimś substytutem dla Spotify Connect. Niestety kontrola przy pomocy przycisków pilota jest ograniczona. Działa Play, Stop, przewijanie przyciskami << i >> oraz powrót do początku utworu przyciskiem |<<. Przycisk >>| nie robi nic. Nie ma też kontroli głośności. Utwory zmieniamy w aplikacji na telefonie. Nie ma kontroli głośności. Głośność trzeba ustawić na telewizorze lub amplitunerze, do którego podłączony jest Blu-Ray. HiFy wymaga posiadanie subskrypcji Spotify premium (19,99zł/miesiąc). Nie działa z darmowym kontem.

 

Ja również czekam na działającą aplikację Spotify Connect na BDP-S3700. HiFy to jedyne rozwiązanie jakie udało mi się znaleźć. Mam nadzieję, że pomogłem.

 

Pozdrawiam. :slight_smile:

profile.country.PL.title
innaperspektywa
Poszukiwacz

"Mam nadzieję, że pomogłem."

...i to bardzo. Przyznam, że moje poszukiwania nie były tak owocne. HiFy działa sprawnie i nieco ratuje sytuację. Bardzo dziękuję. Choć dalej podpisuję się oburącz pod zdaniem: "czekam na działającą aplikację Spotify Connect na BDP-S3700" :slight_smile:

 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że pod tym wątkiem pojawi się kolejna oficjalna odpowiedź od supportu.

Dzięki raz jeszcze!

profile.country.PL.title
Richiger-66.
Użytkownik

Witam,

przeczytałem z zaciekawieniem powyższe posty z myślą, że przeczytam w nich coś pozytywnego na temat aplikacji Spotify. Niestety jednak wyszło jak i u mnie. Moje kino domowe BDV-N7200 miało na opakowaniu też wielką informację, że Spotify jest aplikacją, która jest obsługiwana przez moje kino ... i byał, nawet poprawnie, do wykonania pierwszej aktualizacji oprogramowania. Po niej aplikacja była, lecz działała raczej w sposób mało kontrolowany przeze mnie. Też resetowałem oprogramowanie do fabrycznych ustawień, pobierałem kolejne aktualizacje i nic to nie pomagało. Aż doszło do sytuacji, kiedy po kolejnej aktualizacji aplikacja Spotify całkowicie zniknęła. Teraz mogę Spotify jedynie uruchamiać z telefonu poprzez łącze bluetooth, które niestety obcina pasmo pszenoszenia dźwięku. Podobnie zresztą "uciekały" z mego kina domowego inne aplikacja - TVN player, VOD TVP i IPLA. Te bardziej na zasadzie, że do dzisiaj w kinie widnieją, jednak po aktualizacjach kolejnych przestały być aktualizowane. Zostały w nich jakieś stare i mocno uszczuplone treści. Tak więc widać aplikacje są w urządzeniach Sony chyba jedynie na kartonach i opakowaniach w sklepie, bo w użytku nie funkcjonują.

 

Pozdrawiam,
Ryszard Ka
profile.country.PL.title
Richiger-66.
Użytkownik

Minęło już trochę czasu i czy coś się u was zmieniło z aplikacją Spotify? U mnie bezpowrotnie zniknęła i do dzisiaj jej nie ma. Podobnie z pozostałymi ważnymi aplikacjami. Te które zostały, to całkowicie bezużyteczne Aplikacje, których nie wiadomo z jakiego powodu miałoby się przeglądać. Tak więc moje kino domowe zostało "ogołocone" całkowicie z tego, za co zapłaciłem w dniu zakupu zestawu. Przykre i nie pasujące do firmy z takimi tradycjami. 

Pozdrawiam,
Ryszard Ka