anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

BDP-S6700 - problem z IPLA

profile.country.PL.title
kin_123.
Poszukiwacz

BDP-S6700 - problem z IPLA

Witam !

Dwa dni temu zakupiłem odtwarzacz Blu-Ray BDP-S6700. Wszystkie funkcje działają dobrze ... oprócz jednej ... serwis IPLA.

Objawia się to w ten sposób: uruchamiam IPLĘ, mogę przeglądać zawartość serwisu ("ikony") ale gdy chcę uruchomić konkretny materiał, filmik ... dostaję "czarny ekran", odtwarzacz zawiesza się, nie reaguje na żaden przycisk pilota, dopiero po 1-2 minutach reaguje na przycisk "wyłącz".

Po ponownym włączeniu odtwarzacza nie raz udaje się uruchomić jakiś materiał z IPLY. Jednak z reguły 2 na 3 próby uruchomienia kończą się zawieszeniem odtwarzacza.

Nadmieniam, że pozostałe serwisy typu YOUTUBE, PLAYER TVN, VOD TVP działają dobrze, bez żadnych zawieszeń odtwarzacza.

Odtwarzacz posiada najnowszy firmware, odświeżanie zawartości internetowej nic nie pomaga.

Dzieje się tak na Wi-Fi 2,4 i 5 GHz oraz na łączu kablowym.

Moje pytanie: czy ktoś z użytkowników tego odtwarzacz mógłby sie wypowiedzieć w tym temacie - czy u niego IPLA działa bez problemów ?

Liczę też na odzew przedstawiciela SONY.

Mam jeszcze czas na zwrot ale chciałym się upewnić czy to wina odtwarzacza czy inny problem.

Pozdrawiam

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Skierowaliśmy Twoje zapytanie do naszego działu trenerskiego :slight_smile: wrócimy z odpowiedzią asap!

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Spróbuj takiej kombinacji:
1. Na pilocie naciśnij przycisk HOME.
2. Używając przycisków ze strzałkami, wybierz opcję Setup (Konfiguracja).
3. Naciśnij przycisk ENTER.
4. Wybierz opcję Resetting (Resetowanie).
5. Naciśnij przycisk ENTER.
6. Wybierz opcję Initialise Personal Information (Inicjalizuj informacje osobiste).
7. Naciśnij przycisk ENTER, aby wykonać inicjalizację materiałów z Internetu.

Daj znać czy pomogło.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
kin_123.
Poszukiwacz

"Inicjalizuj informacje osobiste" - nie pomaga.

"Zresetuj do nastawień fabrycznych" - nie pomaga.

Wszystkie inne funkcje działają oprócz IPLA - wybieram konkretny materiał w IPLA - odtwarzacz zawiesza się.

Wg mnie jest to chyba jakiś błąd w oprogramowaniu odtwarzacza.

Zgłosiłem problem do serwisu Sony - cisza.

Zgłosiłem problem do pomocy IPLA - cisza.

Po moim tutejszym poście odezwał się "Sony_Poland_Team", że zgłosił problem do "działu trenerskiego" (nie wiem co to jest) - brak odzewu.

Zaczynam powoli przygotowywać paczkę do wysyłki ...

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Po kontakcie z supportem otrzymałem takie informację:

z uwagi na to, iż nie działa jedynie serwis IPLA może to wskazywać na usterkę ze strony producenta samej aplikacji.

Proszę o cierpliwość w kwestii odpowiedzi od producenta serwisu.

 

Niestety poza wskazanymi krokami dotyczącymi resertu urządzenia oraz przeprowadzenia inicjalizacji informacji osobistej,nie jesteśmy w stanie zaproponować więcej rozwiązań ze strony kina domowego.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
poloniusz1234
Poszukiwacz

Jesli kupujesz sprzet sony to pamietaj ze duzo modeli jest w produkcji od paru lat i tak np odtwarzacz ktory kupiles mimo ze jest w sprzedazy to np rocznikowo jest 2014 i pewne aplikacje juz nie dzialaja ja mam kino ktore kupilem w 2018 a model jest z rocznika 2013 ,natomiast blu raya kupilem w 2016 a rocznikowo jest 2014 i ipla takze nie dziala dobrze ze tv mam nowy z tego co wiem inne firmy maja podobnie

profile.country.PL.title
Manitrzyk
Poszukiwacz

Na odtwarzaczu BDP S-1700, dokładnie tak samo się dzieje.

Nie pomagają żadne sztuczki, czasami liczy się szczęście, aby nie zawiesiła się IPLA.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Manitrzyk zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:

Ze swojej strony możemy zalecić kroki związane z resetowaniem oraz próbę połączenia odtwarzacza z inną siecią - przykładowo Hot Spot z danych mobilnym. Czasem na routerze zablokowane są niektóre bramki oraz porty, przez które telewizor komunikuje się z serwerami zewnętrznymi, co może wywołać zawieszanie się aplikacji lub komunikaty o błędzie.

 

Pozdrawiam