Podziel się wrażeniami!
Nie znalazłem żadnego wpisu dotyczącego najnowszych oddtwarzaczy BD na polskim forum chociaż na amerykańskim jest ich multum i aż się włos na głowie jeży http://community.sony.com/t5/Blu-Ray-General/UBP-X800-Lockup-issues/td-p/625465. Polacy nie gęsi... zatem zabierm głos. Odtwarzacze, o których wspomniałem w tytule zawieszają sie podczas odtwarzania płyt BD/BD4K. Na ekranie pojawia się stopklatka i sprzęt się blokuje. Brak reakcji na próby wyłączenia, zarówno na pilocie jak i na panelu przednim. Jedynym ratunkiem jest wyciągnięcie wtyczki zasilającej. Wymieniłem już trzy egzemplaże UBP-X800 i za każdym razem jest to samo. Znudzony nabyłem wyższy (i o wiele droższy) model UBP-X1000ES i usterka jest taka sama. Czy ktoś z Sony czyta te wpisy? Czy może komuś z nabywców też się to przydażyło?
Cześć @idptsony,
Dzięki za wpis! To super, że podjąłeś temat również u nas, być może przyda się on kolejnym forumowiczom.
Kierujemy temat zarówno do naszego działu trenerskiego, jak i support'u - niebawem podzielimy się opinią ze wszystkimi w tym własnie wątku - stay tuned!
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
Cześć,
Ani trenerzy, ani pracownicy działu support nie spotkali się jak dotąd z tego typu problemem. Warto upewnić się czy oprogramowanie produktu jest aktualne. Dla pewności również sugerujemy uruchomić urządzenie i zrobić test na kilku płytach.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
Niesposób uznać taką odpowiedź za rozwiązanie problemu. Co zatem z tuzinami wpisów użytkowników tego sprzętu w USA (które przytoczyłem http://community.sony.com/t5/Blu-Ray-General/bd-p/blu-ray-general)??? Jest też film na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xKMdXIQnaL8&t=98s Jak już wspomniałem składałem reklamacje dotyczącą UBP-X800 dwa razy i dwukrotnie autoryzowany serwis uznał moje roszczenia (uszkodzona płyta główna) i wymienił sprzęt na nowy. Nie wiem gdzie trenerzy czy pracownicy support sprawdzali występowanie usterki bo ja spotykam się z nią już w czwartym egzemplażu. Tym razem jest to najwyższy model z serji ES. Nie ma mowy o uszkodzeniu płyty (nośnika), bo po ponownym uruchomieniu ta sama płyta jest oddważana bez przeszkód (zero odcisów palców, zero zadrapań). Usterka wystepuje na wielu różnych płytach, a co gorsze w miarę upływu czasu przydaża się coraz częściej.
Kluczową informacją może być tutaj fakt, że oprogramowanie tego modelu w poszczególnych regionach różni się, zazwyczaj znacząco; USA to odrębny względem działalności Sony region. Być może stąd to zjawisko.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
To nie prawda. Wystarczy otworzyć zakładkę: https://www.sony.pl/electronics/support/home-video-blu-ray-disc-players-recorders/ubp-x800/downloads... na oficjalnej stronie wsparcia by przeczytać, iż najnowsza wersja to: "Rozszerzenie zgodności nośników Ultra HD Blu-ray (Japonia i Ameryka Północna)" Zarówno w USA jak w Europie oprogramowanie jest takie samo (UBP-X800 - M36.R.0178 i UBP-X1000ES - M.37.R.0178) sprawdzono. Sprzęt i oprogramowanie jest identyczne poza kodami regionów (DVD/BD) i napięciem. Twierdzenie, że nas w Polsce ten przypadek nie dotyczy bo u nas sprzęt rózni się wersją oprogramowania jest zaklinaniem rzeczywistości. Jeszcze raz informuję że cztery nowe egzemplaże miały ten sam defekt. I to jest fakt. Pytanie jest następujące: Czy producent SONY o tym wie? i czy tą usterkę usunie nową wersją oprogramowania? Czy też problem jest poważniejszy i jest to niemożliwe? Bo jak narazie pomimo kilku aktualizacji oprogramowania sytuacje jest dokładnie taka jak na filmie, który udostępniłem w popzednim poscie.
Z powazaniem
idpt
Trudno jest nam odnieść się do informacji zza Oceanu bez oficjalnej wersyfikacji. Nie odnotowaliśmy szerszego problemu z tym modelem w Polsce. Jeśli pojawią się takie sygnały z pewnością dołozymy wszelkich starań by poprawić doświadczenia użytkowników w przyszłości.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
Posiadam sony x800 od miesiąca i lipa straszna sprzęt za 1500zł a zawiesza się podczas oglądania nawet netflixa i innych filmów z dysku np. Bardzo drażniący temat. Tylko wyciągniecie z kontaktu pomaga bo tak całkowicie staje. Może ktoś rozwiązał ten problem. Sony niech się poczuje bo to nie jest produkt za 100zł że można rzucić w kont. Stary samsung się lepiej sprawował i teraz żałuje że nie kupiłem uhd samsunga.
Więc nie jest to jedyny odosobniony przypadek. Tak myślałem. Najgorsze jest jednak to, że producent nic z tym nie robi. Sfrustrowany, śledzę amerykańskie forum (link w moim pierwszym wpisie) i wygląda na to, że najnowszy produkt (jeszcze nie dostępny w E.U.) UBP-X700 z najnowszym oprogramowaniem (DOLBY VISION) dostępny już w USA, jest obarczony tym problemem również. *****!!!
Pomogło wyłączenie funkcji 24p ale nie 100 procent ale dużo rzadziej staje niech Sony się za to weźmie bo to dużo pieniedzy kosztuje chyba że firma bankruruje i nie zależy na klientach. A nie udają że brak problemu.