anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Serwis Extra

profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Serwis Extra

Jakiś czas temu ktoś pytał o możliwość rozszerzenia gwarancji na sprzęt audio - moja odpowiedź brzmiała, że nie ma takiej możliwości.
Czas biegnie, świat się zmienia, Sony słucha - więc śpieszę donieść, że od 18 kwietnia jest taka możliwość. Można rozszerzyć gwarancję o 2 lub 3 lata (czyli do 4 lub do 5 lat od daty zakupu), koszt takiej usługi od 59zł do 469zł.
Istnieje także możliwość wykupienia Serwisu Extra na 3 rok od daty zakupu wraz z pełną ochroną od zdarzeń losowych, uszkodzeń mechanicznych przez 3 lata od daty zakupu. Koszt od 89zł do 279zł

W regulaminie usługi podany jest czas na jej zakup - 90dni.

8 ODPOW. 8
profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

Miły gest ze strony Sony, szczególnie że cena nie odstrasza potencjalnie zainteresowanych. Może nie jest to nowy pomysł, ale liczy się pamięć, bo co jak co, ale o sprzęt audio trzeba dbać :c20.

Pozdrawiam Stubb
profile.country.pl_PL.title
Mylagos
Użytkownik

Przedłużenie gwarancji przyda się każdemu, a i sporo osób bierze to jako jeden ważniejszych argumentów przy zakupie sprzętu. Więc ten pomysł może dostarczyć sporo klientów :)

profile.country.pl_PL.title
3echo-----
Poszukiwacz

Podoba mi się polityka Sony,ale jak dotąd przy zarejestrowanym kinie domowym nie ma opcji o przedłużeniu gwarancji.Jak zarejestrowałem TV to taka opcja wyskoczyła.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Szczególnie pozytywnie brzmi:

sadam napisał(a):

z pełną ochroną od zdarzeń losowych, uszkodzeń mechanicznych


3echo
To jest nowa usługa i można ją wykupić np. w Sony Center. Pewnie aktualizacja sytemu też będzie i możliwość zakupienia przez Internet.

profile.country.pl_PL.title
3echo-----
Poszukiwacz

Zimny napisał(a):

Szczególnie pozytywnie brzmi:

sadam napisał(a):

z pełną ochroną od zdarzeń losowych, uszkodzeń mechanicznych


No właśnie jak to jest z tymi zdarzeniami losowymi.Już nie pytam o kino domowe,ale ogólnie o cały sprzęt.Czy jak mi daj my na to TV spadnie ze ściany,lub syn walnie kulką z pistoletu w matrycę(odpukać),to Sony wymieni sprzęt na nowy?Jakoś nie chce mi się w to wierzyć,szczególnie w naszym kraju,że jest taka możliwość.Jakby tak było,to przed upływem gwarancji ,jak się komuś znudził sprzęt to każdy by nim rzucał.Jak to jest dokładnie?

profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Z tego co wiem to każdy taki przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.

profile.country.pl_PL.title
3echo-----
Poszukiwacz

Ciekawe czy ktoś już miał taki przypadek?

profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

3echo napisał(a):

Jakby tak było,to przed upływem gwarancji ,jak się komuś znudził sprzęt to każdy by nim rzucał.Jak to jest dokładnie?



A myślałem, że tylko ja na to wpadłem :c34 , a tu widzę, że duch w narodzie nie ginie :smileythumbsup: .
Tak jak napisał sadam - każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie.
Osobiście nie znam nikogo, kto by próbował szczęścia z wymianą sprzętu w taki sposób więc nie pomogę.

Pozdrawiam Stubb