Podziel się wrażeniami!
Cześć
mam mały problem z Sony 55xh9096 - Sony HT-G700 Wszystko zgrało się ładnie podłączone jest ze sobą po HDMI 2.1 eArc niestety mam mały problem podczas oglądania filmów na Netflix i HBO GO gdzie w losowych momentach dźwięk zanika a na listwie od soundbara wyświetla się napis dolby audio dd+ po około 10 sek dźwięk wraca Jest to uciążliwe i trochę denerwujące podczas oglądania filmów. Czego to może być problem może ktoś będzie mi w stanie pomóc
Witam,
Czy TV masz zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania? Jeśli tak przekieruję sprawę do supportu.
Pozdrawiam
Jak najbardziej zarówno tv jak i soundbar ma najnowsze wersje oprogramowania
Podczas oglądania TV gdzie jest LPCM jak i YouTube nie ma takich problemów na Video Prime też jest spokój tylko Netflix i HBO GO. Kabel HDMI był kupiony specjalnie do podłączania tych 2 urządzeń
Kiedy mogę się spodziewać jakiejś odpowiedzi ??
Witam,
Oto odpowiedź support:
Proszę upewnij się, iż listwa HT-G700 została zaktualizowana do najnowszej wersji, lin do pobrania oprogramowania załączam poniżej:
Dodatkowo proszę o wykonanie standardowego resetu Tv do nastawień początkowych - fabrycznych.
Co do samych aplikacji warto zapoznać się z propozycjami rozwiązania niedogodności przedstawionych na stronie supportu Netflixa jak i HBO GO, załączam link do opisu problemu ze strony Netflixa:
Pozdrawiam
Widzę że dla Sony nie ważne jaki jest problem stosuje to samo rozwiązanie reset wszystkiego do ustawień fabrycznych bo może się naprawi no niestety za każdym razem nie będę tego robić. Problem nie leży po stronie aplikacji. Problem zaczął już się pojawiać także na YouTube, jeszcze podczas oglądania telewizji jest spokój. Nie tylko ja mam taką sytuację, ale wszyscy dostanę inne rozwiązanie.
https://community.sony.pl/t5/sprzet-audio/sony-ht-g700-kd-65xh9005-dzwiek/m-p/3721462
Witam,
Czy testowałeś już na najnowszej wersji oprogramowania dla soundbara która wczoraj się pojawiła:
Pozdrawiam
U mnie niestety problem dalej nie rozwiązany. Aktualizacja nic nie pomogła w tej sprawie
Hej OP, a powiedz czy w razie takiego zaniku dźwięk przełącza Ci się na głośniki TV, czy po prostu znika?
Sam problem niestety dość znany, czytałem o nim w wielu miejscach. Niestety również pojawił się z tym konkretnym soundbarem (G700). Niestety nie widziałem, żeby się to komuś udało rozwiązać. Osobiście podejrzewam, że to wina ARC/ eARC (pomimo, że najnowsza aktualizacja miała eARC poprawić). Mnie męczy podobny (ostrzejszy chyba) problem, tzn. właśnie TV sam przechodzi na głośniki TV, wywala komunikaty o błędzie komunikacji z soundbarem (Creative Stage 2.1) i ogólnie uniemożliwia korzystanie z niego przez ARC. Planowałem kupić soundbar Sony, ale widzę, że i tak nie ma gwarancji, że to pójdzie bezproblemowo...