anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony BDV E6100 + SONY LED KD-65XE9005 - Brak dźwięku

Szymon_Furmanski
Nowicjusz

Sony BDV E6100 + SONY LED KD-65XE9005 - Brak dźwięku

Witam.

W dniu wczorajszym zabrałem się za podłączanie zestawu kina domowego Sony BDV E6100 i TV SONY LED KD-65XE9005. Do tego wszystkieog podlaczony jest dekoder NC+.
Problem pojawił się dnia dzisiejszego.....
Po właczeniu TV z pilota wlacza się TV i kino domowe.
Dekored NC+ wlaczam osobno.


Po właczeniu wszystkiego kino wpada w jakis dziwny stan 😕
Kolejno na wyswietlaczu kina pojawiaja się napisy :
TV, HDMI  NO DISC, TV , SETUP.
Na "SETUP" kino poprzestaje przerzucać napisy .

W tym czasie NIE ma żadnego dźwieku z głośników mimo że obraz jest na TV.
(a po wejści na HDMI 2 gdzie podpięte jest KINO przez moment widać wybór języka po czym znika - dziwne :/)
Sytuacja zmienia się na właściwą w momencie gdzie z HDMI na którym włączony jest TV (HDMI 3 ARC) przełącze na HDMI 2 - DVD i powrócę  na HDMI 3/ARC - TV. Wtedy dźwięk powraca.

Podobnie jest jak z HDMI3  przełącze na TV naziemną i powrócę na HDMI 3 - do którego podpięty jest dekoder NC+.
Całość podpięta jest w następujący sposób:
TV - HDMI - KINO
TV - optyczny kabel - KINO
TV - HDMI/ARC - dekoder NC+

Co może być przyczyną braku dźwięku ????

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Skontaktuj się z naszym serwisem, oni najprędzej zdiagnozują przyczynę:

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @Szymon_Furmanski

Po konsultacji z naszym działem pomocy przekazuję, że problem może leżeć w nieodpowiednim podłączaniu sprzętu. Proszę spróbować według poniższego:

>>

proszę zalecić odpowiednie połączenie - złącze HDMI ARC jest złączem, które posiada kanał zwrotny dla audio. Dodatkowo klient podłącza przewodem optycznym kino do telewizora - w tym przypadku telewizor "gubi się", bo sygnał audio wysyłany może być w dwie strony - poprzez HDMI ARC (do dekodera) oraz optycznym (do kina).

Proszę o poprawne podłączenie urządzeń, czyli Dekoder - HDMI - TV - HDMI ARC - Kino domowe. W ustawieniach dźwięku należy wybrać w opcji głośniki "System Audio".

<<

Mam nadzieję, że teraz zadziała, porzdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J