anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony DAV-DZ260 - podłączenie do tv

profile.country.PL.title
Szyszek5
Poszukiwacz

Sony DAV-DZ260 - podłączenie do tv

Witam,
Jestem zielony w temacie. Chciałbym podłączyć zestaw Sony DAV-DZ260 do tv Philips (50PUS8535/12), tak żeby przy oglądaniu tv, dźwięk był przez kino domowe. Telewizor ma HDMI ARC, ale kino z tego co się orientuję ma HDMI bez ARC.
Podłączyłem i HDMI i kablem optycznym TOSLINK. Po włączeniu TV zestaw automatycznie też się uruchamia, telewizor przełącza na zewnętrzny zestaw audio, regulacja głośności pilotem od telewizora zmienia głośność i tu i tu ale dźwięku brak.
Czy dźwięk po TOSLIKU powinien być z automatu? Bo nigdzie nie mogę znaleźć w ustawianiach przełączenia na to.
Jak to podłączyć żeby działało?
Z góry dzięki za pomoc!

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Podłączyć kablem optycznym do TV, zmienić w ustawieniach audio w telewizorze z wbudowanych głośników na zewnętrzny system audio i w urządzeniu audio zmienić źródło na kabel optyczny.

profile.country.PL.title
Szyszek5
Poszukiwacz

Właśnie problem jest w tym, że mam podłączone optycznym i dźwięku brak. Nie widzę nigdzie opcji przełączenia na optyczny ale według tego co producent telewizora pisze to port optyczny zawsze wysyła sygnał, więc teoretycznie powinno działać od razu po podłączeniu. W zestawie audio też nie mogę znaleźć opcji zmiany źródła na optyczny, w instrukcji też się nie doszukałem. Jeszcze spróbuje podpiąć inny kabel, może jest uszkodzony

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Zgodnie z tym co jest napisane w instrukcji zestaw:

Zestaw umożliwia odbieranie zarówno sygnałów cyfrowych, jak i analogowych. Sygnały cyfrowe mają priorytet nad analogowymi (COAXIAL ma priorytet nad OPTICAL). W przypadku zaniku sygnału cyfrowego po upływie 2 sekund rozpoczyna się przetwarzanie sygnału analogowego.