anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony support team - cała prawda o wsparciu

profile.country.PL.title
Raskol
Użytkownik

Sony support team - cała prawda o wsparciu

Pragnę udostępnić moją korespondencję z sst, aby was przestrzec przed produktami sony.
Proszę zwróćcie uwagę na nieudolność odpowiedzi, zadawane pytania, i to że problem nie został rozwiązany.


From: xxx
To: customersupport.pl@eu.sony.com
Cc:
Sent: 03/11/2014 23:03:00
Subject: BDV-n7200w SEN polskie aplikacje

Witam,

Nie mam dostępnych aplikacji polskich w SEN w kinie domowym BDV-n7200w.
Sprzęt kupiony w polskim Media Markcie, używany na terenie RP.
Dodam, że TV Sony na tym samym internecie ma aplikacje SEN w tv.
Proszę o informację, czy to zamierzone działanie że nie ma polskich
aplikacji w blu-rayu ?

pozdrawiam,
XXX

W dniu 2014-11-04 17:14, customersupport.pl@eu.sony.com pisze:
Szanowny Panie,
dziękuje za kontakt z firmą Sony.
W odpowiedzi na przesłaną wiadomość proszę o napisanie czy jeśli podłączy Pan kabel do odtwarzacza te aplikacje również nie występują.
Proszę również o zresetowanie urządzenia.
Czy nie ma wszystkich aplikacji czy tylko polskich ?
Mogę również polecić o zresetowanie routera.
Z wyrazami szacunku,
XXX

SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl

Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland

Dzień dobry,

Niestety reset routera, podłączenie po kablu ethernetowym nie pomogło.
Brak: TVN Player, Ipla, TVP VOD.
W tv Sony Bravia KDL 55W905 aplikacje polskie są, na tym samym łączu internetowym.
Stąd moje pytanie: czy Sony specjalnie usunęło aplikacje polskie z SEN ?

pozdrawiam,
XXX
W dniu 2014-11-05 15:03, customersupport.pl@eu.sony.com pisze:
Szanowny Panie,
dziękujemy za odpowiedź.
Sprawa zostanie dokładnie sprawdzona.
Prosimy przywrócić ustawienia fabryczne Blue Ray wdług kroków ze strony 71 instrukcji obłśugi dostępnej pod poniższym linkiem:
http://download.sony-europe.com/pub/manuals/consumer/4485800131_PL.pdf
Prosimy zaktualizować wbudowane oprogramowanie blue ray według instrukcji poniżej:
http://www.sony.pl/support/pl/content/cnt-dwnl/prd-tvhc/sony-bdvn-firmware-update-v210116/BDV-N7200W
Jeśli mimo wszystko brak jest wspomnianych aplikacji prosimy o odpowiedź na niżej zawarte pytania:
1. Czy pojawia się komunikat błedu? (jaki)
2. Od kiedy problem występuje
3. Region w którym znajduje się urządzenie
4. Miasto gdzie urządzenie się znajduje
5. Prosimy kliknąć w link http://www4.akamai.com/html/technology/products/personalization.html i przesłać nam zdjęcie wyników lub
dane z testu: Datę kliknięcia oraz wkeić dane z "Country Code", "Region Code", "City".
6. Adres MAC (ID urądzenia)
7. Nazwa dostawcy internetowego.
8. Jakie dokładnie czynnosci są wykonywane gdy pojawia się problem.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:
Telefon: 801 382 462
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Z wyrazami szacunku,

XXX

SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl

Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland


__________________________________________________________
Dzień dobry,

Poniżej moje odpowiedzi:
- reset zrobiono, już przy pierwszym e-mailu do was, dziś także to zrobiłem,
- wersja aktualna to: M21.R.0116

1. Błędów nie ma, po prostu brak w SEN aplikacji polskich takich jak: TVN Player, Ipla, TVP VOD
2. Problem występuje od momentu zakupu tj. 03.11.2014 r.
3. Region: Polska, wojew. ?
4. Gdańsk
5.Tu wkleiłem zrzut ekranu
6. W załączeniu zdjęcia tabliczki urządzenia BDV-N7200W.
7. Volta Communication
8. Uruchamiam blu-ray, wchodzę w zakładkę SEN, przechodzę do aplikacji i psikus - nie ma polskich aplikacji.

Moja refleksja. Mam tv sony 55W905, są w nim aplikacje polskie jak TVP, TVN czy IPLA. Nie jest to problem dostawcy internetu, zapewniam, czy lokalizacji bo mieszkam w Polsce.
Rozumiem, gdyby dziś, wczoraj czy 3 listopada jak kupowałem sprzęt był dniem 1 kwietnia, ale po jakiego grzyba piszecie na Facebooku, stronie WWW, a w sklepach że macie aplikacje polskie w urządzeniach SONY ?

Z poważaniem,
XXX

W dniu 2014-11-07 18:32, customersupport.pl@eu.sony.com pisze:
Szanowny Panie,
dziękujemy za cierpliwość.
dział techniczny prosi, żeby sprawdzić czy urządzenie zostało zarejestrowane na Pana koncie sony entertainment network.
Prosimy o zdjęcie aplikacji jakie się wyświetlają gdy przechodzi Pan w urządzeniu do SEN.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:
Telefon: 801 382 462
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Z wyrazami szacunku,


XXX
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl

Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland

From:
To: customersupport.pl@eu.sony.com

Cc:
Sent: 07/11/2014 20:03:55
Subject: Re: Sony Support E-mail | BDV-n7200w SEN polskie aplikacje [case:11524340][email:299227019]

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam zdjęcie ekranu SEN z aplikacjami. Po przewinięciu na dół paska z aplikacjami nie ma tam: TVN Player, IPLA czy TVP VOD.
Urządzenie BDV-N7200W jest zarejestrowane na koncie SEN:


W dniu 2014-11-10 17:21, customersupport.pl@eu.sony.com pisze:
Szanowny Panie,
dziękuję za odpowiedź.
Poproszony zostałem o odpowiedź na poniższe pytania:
1. kod pocztowy oraz adres IP
2. Wynik testu prędkości ze strony SpeedTest.net
3. Model i nazwa routera4. Czy na sieci przewodowej występuje ten sam problem co na
4. Publiczne IP widoczne na stronie www.whatismyip.com
Uprzejmie proszę o udzielenie odpowiedzi.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:
Telefon: 801 382 462
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.


Z wyrazami szacunku,

XXX
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl

Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland


W dniu 2014-11-11 13:06, xxx pisze:
Dzień dobry,

Poniżej odpowiedzi:
1. Kod pocztowy: xx-xxx, IP xx.xxx.xxx.xx
2. http://www.speedtest.net/my-result/xxxx
3. Asus RT-N10E. Tak ten sam problem
4.

Dodam jeszcze, że blu-ray sprawdziłem na sieci LTE plus gsm, robiąc tehering ze smartfonu Sony Xperia Z.
Problem występuje. Uważam że winą nie jest dostawca internetu, router, czy kod pocztowy. Skoro inni użytkownicy mają ten sam problem, to Sony powinno go rozwiązać a nie szukać usprawiedliwienia w dostawcy.
Z poważaniem,
XXX

 

 

Po 2 tygodniach Sony odpowiedziało abym podesłał im skan/zdjecie dowodu zakupu urządzenia.
Farsa prawda ?

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Richiger-66.
Użytkownik

Od momentu zakupu (tj. 01.10.2014) na zestawie BDV-N7200 żadnej polskiej aplikacji nie ma. Oczywiście urządzenie samo pobrało sobie aktualizację oprogramowania i teraz podaje komunikat, że urządzenie pracuje na najnowżym oprogramowaniu. Polskich aplikacji nadal nie ma. Co więcej. Aplikacje audio ograniczyły się też tylko do filharmonii Berlińskiej w formie demo, bo wersja pełna jest płatna. Podobnierzecz się ma w przypadku aplikacji Spotify i Deezer. Przez parę dni działała mi aplikacja ituner, która jako jedyna dawała możliwość słuchania stacji radiowych internetowych. Niestety i ta "padła" i od przynajmniej tygodnia już mi też nie działa. Przy próbie połączenia wyświetla się komunikat, że Sony pracuje nad oprogramowaniem. Faktem oczywistym jest to co pisał Raskol, że to nie wina łącza czy internetu, bo u mnie podobnie tv Sony odbiera polskie aplikacje w komplecie. W zestawie BDV-N7200 aplikacje audio czy też video praktycznie są bezużyteczne. Dla rynku polskiego nie ma w nim niczego użytecznego i popieram Raskola, że w takim przypadku we wszelkich materiałach reklamowych należy pisać, że polskich aplikacji nie ma wcale, a zagraniczne są ale wymagają wykupienia abonamentu do wersji PRO, aby móc z nich mieć pożytek. To szalenie ważna informacja dla klienta, który między innymi kupuje sprzęt pod względem ilości i przydatności aplikacji, które niby w tym zestawie są, ale zupełnie bezużyteczne. A to czyni różnicę w decyzji zakupu takiego klienta. Zresztą treść załączonej korespondencji Raskola świadczy raczej o "grze" na czas ze strony firmy Sony, niż na rzetelnym podejściu do problemu. Co ma do kwestii działania aplikacji np. kod pocztowy ???? Będę śledził ten post, bo nie ukrywam, że ta sprawa to dla mnie duży minus na wizytówce firmy.   

Pozdrawiam,
Ryszard Ka
esjotzet
Użytkownik

Moim zdaniem jeżeli sprzet nie spełnił Pana oczekiwań a był Pan zapewniany np. w reklamie o pewnych właściwościach a sprzęt ich nie posiada a ma to dla Pana kluczowe znaczenie i to właśnie to skłoniło Pana do zakupu właśnie takiego a nie innego sprzętu to o ile sklep nie chce zwrócic Panu pieniędzy (jeżeli towar nie był kupiony "na firmę") to należy złożyc reklamację z tytułu niezgodnośći towaru z umową o ile od daty zakupu nie mineło 6 miesięcy - wtedy istnieje domniemanie ze sprzęt był niezgodny z umową już w chwili wydania ale należy pamiętać żeby zawiadomić o tym fakcie sklep nie później niż 2 miesiące od zauważenia niezgodności - po złożeniu do sklepu reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową owe domniemanie przedłuża się do roku, należy się jednak liczyć z dużym oporem ze strony sklepu (http://community.sony.pl/t5/telewizory/problem-z-nowym-tv-sony-kdl-55w829b/td-p/1846956) najpierw należy wyczerpać całą ścieżkę opisaną w przepisach tzn. wezwać sklep do wymiany lub naprawy na towar zgodny z umową (lub oznacza ze to Pan wybiera jakie rozwiązanie go satysfakcjonuje) po uzyskaniu pisma zwrotnego  (zapewne odmowy) należy wezwac sklep do zwrotu pieniędzy oraz poprosic o wyrażenie zgody na rozpoznanie sprawy przez stały polubowny sąd konsumencki (sklep powinien wyrazić zgodę a jeżeli nie wyrazi lub nie odniesie się do naszej prośby wtedy działa to na jego niekorzyść - a gdy się uda to wtedy sprawa powinna zostać rozwiązana w 14 dni a koszt to 30zł) a gdy to nie przyniesie rezultatu należy przekazać sprawę do rozpoznania przez sąd powszechny - o ile wartość sporu nie przekroczy 10000zł składamy wniosek w postępowaniu uproszczonym (jeżeli wartość sporu do 5000tys jest to tylko 100zł)

 

Przepisy o postępowaniu uproszczonym stosuje się do określonej kategorii spraw, które są rozpatrywane przez sąd rejonowy. Są to następujące sprawy:

Niestety cała procedura trwa trochę czasu.

Pozdrawiam serdecznie.

 

Markoni001
Użytkownik

Dziękuję za cenne wskazówki postępowania z niesolidnymi producentami. Mam rownież problem z SONY, tyl że z radiem internetowym tej firmy. Niedługo po zakupie sprzętu SONY bezterminowo zawiesiło usługę transmisji internetowej dla tego sprzętu. Niewykluczone, że skorzystam z drogi sądowej.FullSizeRender-3.jpg

kepisty
Poszukiwacz

Nie rozumiem trochę zarzutu jakoby Sony nie udzielało odpowiedzi...

 

Przecież w ww. korespondencji cały czas proszą o doprecyzowanie danych i nie widzę w tym nic dziwnego.