anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Soundbar Sony Ht-ct380 problem z głośnością

najtkrys
Poszukiwacz

Soundbar Sony Ht-ct380 problem z głośnością

Witam wszystkich proszę was o pomoc. Zakupiłem taki soundbar jak w temacie i niestety mam z nim problem.Zacznę może od tego że puszczając muzykę z smatrfona jest wszystko ok działa jak trzeba kłopot zaczyna się podczas oglądania telewizji czy grania na ps4.dzwięk staje się wtedy cichy nawet na maksymalnej głośności.A co dziwne jak jeszt skala od 0-50 to do 20gra ok powyżej 20 zaczyna cichnąć subofer a przy maks,już go wcalę praktycznie nie słychać.Podłączony jest kablem hdmi do telewizora a do konsoli kablem optycznym.W czym jest problem?

6 ODPOW. 6
profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witamy

 

Zapytanie przekierowaliśmy już do naszego działu technicznego. Wrócimy z informacją kiedy tylko otrzymamy odpowiedź.

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony 

profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witamy

 

Prosimy o sprawdzenie czy nie został właczony tryb nocny (na pilocie ,,night’’) dokładnie tak to wtedy działa – ograniczony zakres głośności i ściszanie subwoofera. 

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony

 

najtkrys
Poszukiwacz

Witam to sam wyczytałem z instrukcji  i na pewno nie jest to przyczyną takiego działania zestawu.Sprawdzałem i nadal nic, więc mam pytanie czy taka usterka kwalifikuje się do oddania zestawu na gwarancję czy  zwrotu.

profile.country.PL.title
mario3244
Poszukiwacz

witam tez mam podobny problem ale z ht-rt3 do 30 gra ok ale powyzej zaczyna tracic moc   czy coś ci w tym temacie pomogli

PaulHunter
Nowicjusz

Jaki telewizor?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@najtkrys - Twój problem zgłoszony do supportu Sony - oto ich odpowiedź:

Zalecamy przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych oraz ponowną konfigurację (strona 94):

https://www.sony.pl/electronics/support/res/manuals/4587/45877714M.pdf
 
Jeśli problem będzie występował nadal to konieczna będzie weryfikacja urządzenia w naszym autoryzowanym centrum serwisowym. W tym celu proszę o wypełnienie poniższego formularza zgłoszenia naprawy online:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam