anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Przedstawiamy zwycięzcę naszego konkursu

profile.country.DE.title
Peter_S.
Genius
503 wyświetleń

Fotografia nie jest moją jedyną pasją.

Wkroczyłem w 70 rok życia, robię filmy animowane i walczę wysyłając je na festiwale filmowe.

 

http://www.danielzagorski.com/

 

Robiłem w życiu przeróżne ekstremalne i szalone rzeczy. Budowałem i latałem na lotniach i motolotniach. W 1991 roku zdobyłem Mistrzostwo Polski w Motolotniarstwie. Zjeździłem na rowerze większość gór w Polsce startując także w rowerowych maratonach górskich i to i ich czasach pionierskich.

 

Jestem grafikiem warsztatowym, akwaforta, akwatinta, mezzotinta, litografia i linoryt.

 

Fotografia zawsze była w moim życiu. Ojciec mój fotografował amatorsko, spędzałem z nim wiele godzin w ciemni już od wczesnego . Swoja przygodę zacząłem z aparatem analogowym. Wtedy mógł być i był to tylko aparat Zenit produkcji Radzieckiej. Później była Praktica z NRD z moim ulubionym obiektywem 20mm. Do dziś używam obiektywu 42mm PENTACON 1:1.8 50mm. Używałem także miechowego aparatu z kliszami 9x14 cm oraz Pentacona 6x6, którego z ciężkimi obiektywami 35mm i 180 wnosiłem w Tatrach np. na Świnicę i Rysy….:)

 

Daniel Zagorski.jpg

 

Potem zająłem się grafiką warsztatową…. Następnie filmami animowanymi w technice 3D.

 

Cały czas towarzyszył mi aparat teraz już cyfrowy obecnie Canon 550d… którym nakręciłem także filmy nagradzane na festiwalach np. „Interpretacje”. Film o malarzu z moja interpretacja w animacji 3D.

 

Zdjęcie, które wygrało w tym konkursie było jednym z cyklu autoportretów. Poniżej inne z tego cyklu.

 

Daniel Zagorski 2.jpg