annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Lens update 0.2 voor bijvoorbeeld SEL2470Z

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Lens update 0.2 voor bijvoorbeeld SEL2470Z

Hoi allemaal, ben d'r een tijdje uit geweest op deze community. Druk met allerlei andere zaken, zoals huis kopen en eigen huis in verkoop zetten, reorg gedoe op het werk, vakantie etc.

 

Dus gisteravond en vandaag weer eens kijken of er nog updates voor camera en lenzen zijn. Ja dus! Maar nu even de vraag...

Ik heb op m'n MAc het laatste OS versie 10.12 (Sierra). De camera update van sept 2016 is prima gelukt! Maar die van bijv. de SEL2470Z krijg ik niet werkend...evenals de voorwaardelijke kernelupdate DL100_1411a.dmg die hier op de site bij Ondersteuning aangeboden wordt!

Dat laatste is waarschijnlijk de oorzaak dat de lensupdate (ook) niet werkt.

Derhalve; is er een community lid en/of Expert (let op de hoofdletter :smileythumbsup:) welke me uit de zogenoemde brand kan helpen? Please?

 

en oja...als er nog iemand een mooie 2onder1kapdriveinwoning in het Alkmaarse zoekt;

http://www.funda.nl/koop/alkmaar/huis-49830254-leopoldstraat-3/

 

mag wel toch...:smileymrgreen:

 

mijn foto's op; 500px en
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hi Sigiphoto, 

 

Goed dat je terug bent en ook dat je foto's toevoegt aan de database! Het is pas door anderen dat het iets degelijk kan worden, toch? :wink:

Ondertussen heb ik met Sigma Benelux ook contact gehad, ze zijn geïnteresseerd mee te werken aan de database met het uitlenen van lenzen. We zullen zien hoe concreet het wordt!

 

Ik heb geen mac, kan je niet echt helpen, maar de updates voor lenzen via windows duurt letterlijk 30s en gaat zelfs gemakkelijker dan de camera updaten. Kan je misschien niet kiezen voor de korte pijn en even updaten via windows van vrienden of familie? :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Dat van Sigma is erg mooi! Prima gedaan :thumbsup:

 

Dat van Windows...hoezo korte pijn...dat is bijna aanpassen van een levenstijl! :smileylaugh::smileylaugh::smileymrgreen:

mijn foto's op; 500px en