annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NIEUWS de FE 24-105 F4 van Sony

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

NIEUWS de FE 24-105 F4 van Sony

Ben hier weer eens te vinden en wat me opvalt is nog geen bericht over de nieuwe FE 24-105 F4?

 

Zelf vindt ik het wel een interessant bereik. Kan best eens zijn dat de 24-70 hiervoor de deur gewezen wordt :wink:

Voor mijn gebruik is de F4 ook voldoende voor dit reis objectief.

http://www.digifotopro.nl/content/nog-meer-sony-nieuws-fe-24–105-mm-f4-g-oss

 

Andere meningen?

 

groet, Sigi

mijn foto's op; 500px en
47 ANTWOORDEN 47
profile.country.NL.title
Ellen_M
Lid

Hi Sigiphoto,

 

Los van het persbericht inderdaad niet veel berichten over de FE 24-105 F4.

Wellicht als meer mensen de lens in bezit krijgen dat er meer engagement op komt :slight_smile:

 

Met vriendelijke groet,

 

Ellen

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Hallo Ellen,

 

zou kunnen, ik heb het bericht geplaatst om te ontdekken hoe de andere community (fotografie) leden het objectief op basis van de specs waarderen cq plaatsen qua gebruik.

 

Maar het is nog niet erg druk in de fotografie sectie...:pensive:

 

Groet, Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

Ik loop met t zelfde idee rond als jij 🙂

Bij mijn vorige Canon eos 5D MKIII had ik ook de 24-105mm f4.0 L lens in gebruik, en ik vond t een heel fijn allround lensje, en die sluit erg mooi aan bij m'n 12-24mm &70-200mm, ook beide f4.0, en volgens de revieuws is dit  net als de fe12-24mm ook een rag scherp lensje

 

Geweldig dat Sony ook zo'n lensje met dit bereik op de markt heeft gebracht 🙂

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Turbopadje; nog niet op e-finity.., de 12-24 wel :slight_smile:

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

😊die ben ik al in de gaten aan t houden😉 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik heb alleen een preproductiemodel van deze lens in mijn handen gehad. Ik denk zeker dat het een heel goeie allround lens is. Over de fotokwaliteit kan ik nog niet zo heel veel zeggen helaas. Wie weet binnenkort :wink:

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Volgens S.A.R. komt Sigma ook met een 24-105 F4 in de ART serie...komt in 2018 (ruim tijdsbegrip, kan dus ook lang duren...) Prijs volgens artikel 899 USD. Gezien de kwaliteit van de Art serie kon het dus wel eens een geduchte concurrent worden! Overigens wil SIGMA alle FE lenzen in de ART serie bouwen. 

 

We zullen zien....(als we het geduld hebben :wink:)

 

grt Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ja veel ruimer kan het niet qua tijdsbestek... :smile:
Denk zeker dat het voor Sigma interessant is FE lenzen te gaan maken in die serie, zitten hele mooie exemplaren bij die best fijn zouden zijn voor een A7 of A9... 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Turbopadje, zag de 24-105 zojuist staan op onze favoriete hongkong chinees...:wink:

 

ben alleen de 24-70 nog niet kwijt....en weet nog niet of ik voor dat relatief kleine prijsverschil met hun zaken ga doen..

 

groet, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en