annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NIEUWS: Tokina Firin 20mm F2 voor Sony FE

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

NIEUWS: Tokina Firin 20mm F2 voor Sony FE

Er komen steeds meer keuzes....

 

https://www.bhphotovideo.com/c/product/1281299-REG/tokina_firin_20mm_f_2_fe.html

 

let op; MF

 

 op SAR; 

Stan Moniz tested the new Tokina 20mm FE Firin lens:

So no joke and I’m not just saying this. This piece of glass will blow minds! Tokina has FINALLY entered the mirrorless game. Maybe a little late but never less they came in kicking the door down with their first of many e-mount lenses to come. Hope this review and sample images with the new Tokina Firin was helpful to you. 

will ship in Q1 2017

 

 

mijn foto's op; 500px en
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

 

Laatste nieuws, vanaf volgende week verkrijgbaar voor 849 euries

 

grt

Sigi

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Mogen we heel blij om zijn! Ik hoop alleen dat Tamron begint, ze zijn tenslotte een stuk groter dan Tokina. Van Sigma weten we al dat ze met FE zullen komen.

 

Alleen mogen ze allemaal eens vol inzetten op AF-lenzen voor hun FE reeks! 

Ik wil eens een exoot zien met AF: F1.2? :nauseated_face:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@PortmixusJa, het gaat allemaal nog veel keuze stress opleveren (of hebberigheid :smileymrgreen:)

 

1.2 zou idd heel mooi zijn! Om die diffractie-vrij te krijgen met huidige sensors is een hele uitdaging volgens mij.

 

Kijk zelf ook wel eens naar de nieuwe Samyang 14 2.8 AF voor de Sony E...maar vindt de 14 mm wel erg groothoek worden(?) Is wel een mooie lens ook, volgens mij heeft @albertdros er ervaring mee.

https://www.ephotozine.com/article/samyang-af-14mm-f-2-8-ed-as-if-umc-review-29875

 

Zelf zou ik het mooi vinden als Samyang een 18/1.8 of 18/2.0 als tegenhanger van de wonderschone Batis uit zouden brengen (dus ook met AF en gebouwd als de genoemde 14 mm)

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

 

Laatste nieuws, vanaf volgende week verkrijgbaar voor 849 euries

 

grt

Sigi

mijn foto's op; 500px en