annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony le 70-200mm f4.0 OSS via ebay kopen?

profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

Sony le 70-200mm f4.0 OSS via ebay kopen?

Hoihoi...

 

Bovenaan mijn verlanglijstje staat deze objectief voor naast mijn sony zeiss 24-70mm f4.0.

Nu staan er bij ebay een paar nieuwe exemplaren uit engeland voor €989.00, wat geen euro modellen zijn, dus als er iets mee is, zou ik de lens hier in nl kunnen laten maken, maar dan heb ik er geen garantie op, dus zou ik deze naar engeland moeten sturen, en zij zouden m dan ook weer op moeten sturen.

 

Dus ik zit in dubio, die gok wagen, en de eventuele reparatie zelf betalen, of toch hier in nl eentje aanschaffen?

 

Wat zouden jullie doen?

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

En zojuist in ontvangst genomen, ben helemaal blij :slight_smile:

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Veel plezier ermee! Is echt een mooie lens!

 

Vul gerust op termijn de lensdatabase aan met foto's of eigen ervaringen he :laughing:

https://community.sony.be/t5/lens-database/fe-70-200-mm-f4-g-oss-sel70200g/ba-p/2163040

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

Dank je...

 

Morgen ga ik m uitgebreid testen  :slight_smile:

Maar mijn 1e indruk, lekker compact, en niet te zwaar..

 

 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Turbopadje

 

Hey, bevalt de lens nog steeds goed? Je 1e ervaring was goed, zojuist nog even op e-bay gekeken en kom erachter dat e-infinity op ebay alleen nog sport beha's verkoopt??  (zoeken op ebay via e-infinity) Als je naar hun site gaat (via google) verkopen ze overigens nog steeds lenzen, ben zelf wel benieuwd naar de door hun aangeboden 16-35 F4. (en eventueel de 70-200)

Dus denk dat het wel goed zit...maar graag nog even jouw ervaring.

 

Alvast dank!

 

p.s. voor andere lezers; indien ik de 16-35 ga aanschaffen komt de FE 28/F2 met wide converter te koop!

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

Hoihoi...

 

De Sony 70_200 f4.0 bevalt me nog steeds prima in alle opzichten, die zou mijn collectie ook niet snel verlaten. 😊

 

Dat is lastig fotograferen door een sportbh 😜

 

Die 16-35mm schijnt ook een mooi lensje te zijn, zelf ben ik nog in t bezit van een metabones adapter, en wacht de revieus van de nieuwe sigma 12-24 f4.0 art af, die zou perfect aansluiten aan mn sony zeiss 24-70mm, wat ik overgens ook een heerlijk lensje vind. 😊

 

profile.country.NL.title
leovanmunster
Nieuw

Antwoord op je opmerking.

Alsje zo'n lens wil kopen probeer hem dan ter plekke uit.

Kan dat niet,dan iet kopen.

Heb je geen garantie en waarschijnlijk ben je dan te vaak je geld kwijt.

Kontroleer of er beschadegingen op lensbody en op lensglas zitten draait alles soepel dan zou je hem kunnen kopen.

Ik koop zelf niet graag een tweedehands lens.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@leovanmunster

 

Welkom hier!

 

Even ter info; waar we het hier in dit draadje over hadden betreft nieuwe lenzen. Wel aangeboden via e-bay.

 

grt

Sigi

mijn foto's op; 500px en