annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update software Sony SEL16-35 ZAf4 en SEL24-70ZA F4 met Sony a9

profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Update software Sony SEL16-35 ZAf4 en SEL24-70ZA F4 met Sony a9

probleem met update,wil niet lukkenUpdate firmware van versie 1.0 naar2.0 Lukt niet ik heb hiervoor een a 7 II gehad waar de lens opstond geen probleem nu met de a9 lukt het niet a9 heeft laatste update 1.10 Play memories heeft laatste update ik heb alles volgens de richtlijnen gedaan wanneer hij verbinding moet maken met de lenssoftware updater geeft hij na een tijdje dat hij niet reageert ,op de computer staat de a9 wel aangegeven als hardware dat aangesloten is. Het zelfde probleem heb ik met de update 2.0 naar 3.0 van de SEL 24-70 f4 van Zeiss;Ik heb dan gezien of de camera verbinding maakt met de 1.10 firmware versie die op de computer staat en daar maakt hij zonder problemen verbinding en controleert hij de versie. Het werkt alleen niet met de lenssoftware updater.Ik heb ook alle firewalles en dergelijke uitgezet om te proberen en het lukte nog niet.Ik heb ook al verschillende usb poorten en kabels geprobeerd.Andere usb aansluiting op mijn a9 dan massaopslag Hij wil de lenzen niet herkennen Er staat even geduld voor de aansluiting maar na een uur nog geen reactielens.PNG

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Beer191254, 

 

Dat is vervelend. 

 

Ik heb het gemeld en er gaat iemand contact met je opnemen die je hopelijk kan helpen.

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Ik heb nogmaals de software gedownload ( de 5de maal) en dan kwam er niet meer dat het programma niet reageert maar na 1,5 uur dat hij de camera niet vond voor deze lens update te doen ,ik heb dit zeker drie maal herhaald Zie afbeelding
profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

update.PNG

profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

Ik lees niks over sd kaartjes, heb je deze ook uit de camera gehaald voordat je de update ging uitvoeren?

profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Ja ,ik heb alles volgens de richtlijnen gedaan.5x de software opnieuw gedownload ,15 X opnieuw proberen te installeren verschillende usb poorten en kabels ,tot ik deze week de software van sony usa gedownload heb.

Ik heb opnieuw geinstaleerd op dezelfde wijze als ervoor en na en 10 tal min had de camera verbinding met de computer en alle twee de updates heb ik zonder problemen kunnen installleren.Bij Sony Belgie weten ze ook niet hoe dit komt.Het rare is dat ik voor de update van Sony usa nog geprobeerd heb met de Belgische update en hij kon geen camera vinden die voor deze update in aanmerking kwam en een half uur later met de Amerikaanse gaat het vanzelf.