Podziel się wrażeniami!
Witam
Jestem zupełną amatorką jeśli chodzi o fotografię, nie mam nawet dobrego sprzętu, jednak lubię fotkować, tym co mam ( a na dzień dzisiejszy mam tylko.... tel. kom. z aparatem ) Wiem, że to żaden sprzęt, i dlatego chciałabym pokazać parę fotek nim zrobionych i proszę o radę, chciałabym sobie kupić jakąś może niedrogą lustrzankę, ale zupełnie się nie znam na tego typu aparatach, więc proszę o poradę, czy mogłabym nim robić jakieś fajne focie, czy mi to w ogóle wychodzi czy dać sobie z tym spokój, proszę o radę jakąkolwiek Pozdrawiam serdecznie
I jeszcze ze 3 focie:
Będę bardzo wdzięczna za rady i wskazówki
Pozdrawiam serdecznie )
ja wiem czy tak amatorsko
1. niemam nic do zastrzeżenia jednak delikatnie bym przyciemnił (osłabil błysk słońca)
2. mam dziwne wrażenie że budynek leci w lewo
3. most ładnie oświetlony (ja poeksperymentowął bym z troszeczke krutszym czasem) mniej by sie zlewały światła
4. tutaj moim zdaniem znacznie lepiej
5. jak dlamnie plaża jest za ciemna (ale swój urok ma)
6. szkoda że w kadrze znalazł sie ten budynek z prawej strony pozatym zdjęcie moim zdaniem najlepsze
(jestem fotoamatorem i to mocnym amatorem jest to moje skromne zdanie)
chciałabym sobie kupić jakąś może niedrogą lustrzankę, ale zupełnie się nie znam na tego typu aparatach
Masz świetny punkt widzenia a to już jest duzo:) Bardzo fajne kadry. Jedynie 1 zrobiłbym pionowo. A co do taniego lusterka to zdecydowanie polecam dwusetunie:) No chyba ze nie wyobrażasz sobie focenia bez LV to zostaje jeszcze trzysetunia:) Życze szybkiego i udanego zakupu:)
też zaznaczę swoją obecność
Zdjęcia mi sie bardzo podobają. Tak jak napisał kolega powyżej, mas dobre oko do kadrowania.
Jeśli takie zdjęcie robisz komórką, to ja chcę zobaczyć efekty twojej pracy z Alfą
Jak to zdjęcia komórką to rispekt
Dziękuję za odpowiedzi i porady ) Nie spodziewałam się, że się spodobają tak... :smileyredface:
A fotki robię telefonem Samsung SGH-E200 z 1,3 mpx.