Podziel się wrażeniami!
Witam
Jestem zupełną amatorką jeśli chodzi o fotografię, nie mam nawet dobrego sprzętu, jednak lubię fotkować, tym co mam ( a na dzień dzisiejszy mam tylko.... tel. kom. z aparatem ) Wiem, że to żaden sprzęt, i dlatego chciałabym pokazać parę fotek nim zrobionych i proszę o radę, chciałabym sobie kupić jakąś może niedrogą lustrzankę, ale zupełnie się nie znam na tego typu aparatach, więc proszę o poradę, czy mogłabym nim robić jakieś fajne focie, czy mi to w ogóle wychodzi czy dać sobie z tym spokój, proszę o radę jakąkolwiek Pozdrawiam serdecznie
wiem, że kadr mi poszedł i krzywo jest
Nie wiem z czego to wynika, ale w twoich zdjęciach jest coś co powoduje, że chce się obejrzeć. Jest tu wiele mankamentów technicznych, ale jakoś mnie to nie drażni. Nie mam pojęcia czy to świadomość tego w jaki sposób zostały zrobione... Naprawdę nie wiem.
Jedno jest pewne. Masz ogromny potencjał, który koniecznie trzeba uwolnić. Nie popadaj tylko w samozachwyt, bo do dobrych zdjęć jeszcze długa droga. Myślę jednak, że z odpowiednim narzędziem w ręku (oczywiście Alfa) + teoria, jest to możliwe.
"ruinowe okno" mój faworyt z tej trójki
a "tory" rzeczywiście lepiej by było wyprostować
Dziękuję za konkretne i szczere komentarze i porady Tego oczekiwałam, bo właśnie dlatego odważyłam się i tu napisałam i wstawiłam te moje focie, bo chciałam poznać Waszą opinię, ponieważ zastanawiałam się i nadal zastanawiam w sumie, czy warto mi w to inwestować i uczyć się... Bo zdaję sobie strawę, że samo lubienie robienia zdjęć to za mało, żeby coś dobrego wyszło... Tylko tak trochę obawiam się, że jeśli bym sobie kupiła cosik lepszego, to czy podołam nowemu sprzętowi..... Ale mam nadzieję, że to nie byłoby aż takie trudne, tylko wymagałoby cierpliwości i samozaparcia No i stosowania się do instrukcji i porad profesjonalistów
Jeszcze raz dziękuje za porady i wsparcie, nikt mi tak konkretnie jeszcze nie poradził Fajne te Wasze forum
Pozdrawiam serdecznie ))