anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Cashback

profile.country.PL.title
Kris0101
Nowicjusz

Cashback

Hej wszystkim , jestem ciekaw czy ktoś w ostatnim tygodniu miał również problemy z formularzem cashback ? Otórz od 10 dni próbuję uzyskać zwrot za zakupiony obiektyw , jednak formularz jest totalnym bublem i wyskakuje błąd ... Pisałem i dzwoniłem do sony w sprawie jakiego kolwiek wsparcia.... hmm pierwszy raz się z czymś takim spotykam bo nikt nie udzielił mi żadnej konkretnej odpowiedzi ani nie wykazał większego zainteresowania / Może wydać się dziwne ale jest prawdziwe !  w moim przypadku ponieważ ta promocja jest do 2 lutego jesli mi się nie uda przejśc przez ten "cyrk" idę zwrócić obiektyw - ale pierwszy raz spotykam się z takimi .... nawet nie wiem jak to nazwać .... jestem ciekaw co inni bo wiem że ten problem dotyczy wielu osób !  Pozdro Krzysztof

64 ODPOW. 64
lukasz2002-70
Nowicjusz

Cześć ja mam podobny problem. Po dokonaniu rejestracji wyskakuje mi komunikat "Miasto jest nieprawidłowy". Niby nic ale chyba wiem gdzie mieszkam. Kraj Polska miasto Poznań ale nie program wie lepiej. Może ktoś się z tym spotkał?

Pozdrawiam Artur

profile.country.PL.title
daniels.sokol
Użytkownik

Pisz do nich na maila / zrob screeny, tak abys im udowodnil, ze to ich problem/blad.

customersupport.pl@eu.sony.com

 

Dzial informatyki w SONY co robil te formularze to do zwolnienia jest.

 

 

 

profile.country.PL.title
endi121
Poszukiwacz

Ja już próbuję od 9 października dzień w dzień ....nie da rady się zarejestrować co jest grane .....??? jak to jest możliwe !!!

profile.country.PL.title
Grzyp.6
Poszukiwacz

Witam,

pisz na customersupport.pl@eu.sony.com opisując dokładnie problem, też miałem problem i zareagowali bardzo szybko (myslałem że będzie to trwało czytając inne komentarze...) także duży plus. 

profile.country.PL.title
endi121
Poszukiwacz

Dzięki !!

napisałem ....kilka odpowiedzi nic nie wnoszących -zbywanie !!!!

I jak tu się cieszyć z  S O N Y :((

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


@endi121  napisał(a):

Dzięki !!

napisałem ....kilka odpowiedzi nic nie wnoszących -zbywanie !!!!

I jak tu się cieszyć z  S O N Y :((


Cześć!

 

Napisz proszę jakiej przeglądarki używasz podczas rejestracji.

Bywa tak, że zmiana przeglądarki lub wyczyszczenie cookies pomaga.

profile.country.PL.title
PatrykModry
Poszukiwacz

 
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, przykro słyszeć, że sprawa się przeciąga. Promocję koordynuje zespół na poziomie centralnym - pytałam, ale niestety nie przekazano nam jak narazie żadnych informacji na temat problemów z Cashback ani jego źródła. Ze swojej strony mogę tylko zachęcić do ponownego kontaktu z dedykowaną infolinią (która jest wciąż najlepszym źródłem informacji nt. np. statusu zgłoszenia) i mam nadzieję, że sprawa wkrótce nabierze tempa. Pozdrawiam serdecznie, ^Agnieszka_J

profile.country.PL.title
PatrykModry
Poszukiwacz

U mnie już rozwiązana. Szybko i bez problemowo :slight_smile:

profile.country.PL.title
Viyaleta
Poszukiwacz

Hej! Mozesz mnie powiedzieć , gdzie mogę znaleźć formularz zgłoszeniowy, żeby wypełnić . Już zarejestrowałam produkt na stronie sony po prostu nie wiem gdzie wypełnić ?

z góry dziękuję !