anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Prosze o Wasze opinie

truskawa1109
Początkujący

Prosze o Wasze opinie

Bardzo zależy mi na Waszych opiniach. Nie koniecznie muszą być pozytywne, chcę by były szczere. Jestem 100% amatorka i krytyka mnie nie zdziwi. A każda uwaga będzie dla mnie wskazówką. Bo ja fotografuje wszystko, naturę, martwe przedmioty. Będę dodawać różne fotki i czekac na opinie:D

10 ODPOW. 10
truskawa1109
Początkujący

jeszcze jedno moje ulubione:D

truskawa1109
Początkujący
truskawa1109
Początkujący

Mam problem z tym zdjęciem. Chciałam żeby to kieliszek był na pierwszym planie a ta świeczka mimo tego ze z przodu to jego tłem. Ale chyba coś mi nie wyszło:( jak uzyskać pożądany efekt?

basqnia
Początkujący

to chyba mało realne z fizycznego punku widzenia? jak swieczka bedaca na pierwszym planie moze byc z tylu?

profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Witamy na forum.
Pierwsza rzecz staraj się numerować zdjęcia - bedzie łatwiej je komentować:)
Z pierwszych trzech podoba mi się pierwsze.
Drugie nie - ponieważ nie wiem co jest jego tematem - całość mocno się zlała.
Trzecie - ucięte wierzchołki drzew, staw po prawej.
Twoje ulubione drzewo - niestety moim nie będzie - ponieważ nie jest całe, z prawej wcina się drugie i dodatkowo ten słup elektryczny.
Krówka - byłoby fajnie gdybyś podczas robienia zdjęcia przesunęła się lekko w prawo i nieco kucnęła. Dlaczego tak? Ponieważ zasłoniłabyś te krówki w drugim planie i wzrok widza skupiła na głównym obiekcie:)
Co do kieliszka - nie wiem jak to zrobić. Poza przestawieniem świeczki do tyłu:)
A tak przy okazji to proponuję lekko wyostrzyć zdjęcia po zmniejszeniu.

truskawa1109
Początkujący